Amsterdam, 6 oktober 1999

MONSTERBOARD.NL EN NEXT! EN FEM/DE WEEK ONLINE SAMEN Elsevier-titels en carrièresite verrijken elkaars websites

Vanaf deze week werkt Monsterboard.nl online samen met FEM/De Week en Next!, twee titels van uitgeverij Elsevier bedrijfsinformatie. De artikelen, interviews en achtergrondinformatie over loopbaan en werk uit deze zakenbladen zullen het Carrière Centrum op de site van Monsterboard.nl (http://www.monsterboard.nl) verrijken. Beide titels besteden ook nu al veel aandacht aan deze onderwerpen. Zo heeft de dagelijkse versie van FEM/De Week, de per e-mail verstuurde FEM/De Dag, de rubriek 'transfer van de dag'. Het maandblad Next! heeft recent een online managementtest ontwikkeld. De test zal bijvoorbeeld nu ook bij Monsterboard.nl te vinden zijn.

Op haar beurt verzorgt Monsterboard.nl op de websites van Next! (http://www.nextmagazine.nl) en FEM/De Week (http://www.femdeweek.nl) het loopbaangedeelte. Marcel Veenhuizen, uitgever van beide bladen: "De sites van Next! en FEM/De Week zijn ontwikkeld voor managers in Nederland. Door de samenwerking met Monsterboard.nl bieden we hen nu, naast nieuws en analyse, middelen om hun carrière te managen."

Martijn van den Heuvel, managing director van Monsterboard.nl: "Voor ons is Elsevier bedrijfsinformatie een belangrijke partner vanwege de hoge kwaliteit van de content die de uitgeverij levert. Innovatie staat hoog in het vaandel van Next! en FEM/De Week, zowel als het gaat om redactionele inhoud van de bladen, als de ontwikkeling van de websites. Wij zien de samenwerking daarom als waardevol voor beide partijen."

Monsterboard.nl maakt deel uit van Monster.com, het grootste internationale carrièrenetwerk op het World Wide Web. Maandelijks bezoeken meer dan 9,7 miljoen mensen wereldwijd de Monster-sites. De internationale database omvat 2 miljoen c.v.'s en meer dan 243.000 vacatures. Wereldwijd werven nu 80.000 bedrijven personeel via Monster-sites in acht verschillende landen.

Deel: ' Monsterboard.nl, Next! en FEM/De week online samen '