Mooiste Hotelkamer van Nederland brengt 2775 euro op voor Hotel Heppie

Suite 211 in Sandton Hotel Pillows wint eervolle titel

Veenendaal, 20111202 -- Suite 211 in Sandton Hotel Pillows heeft dit jaar de verkiezing van De Mooiste Hotelkamer van Nederland gewonnen. De veiling van een exclusief arrangement in deze prachtige suite bracht maar liefst 2775 euro op voor Stichting Heppie.

De afgelopen weken streden er diverse tophotels om de titel van De Mooiste Hotelkamer van Nederland 2011. Op www.demooistehotelkamer.nl brachten bijna 13.000 mensen hun stem uit op de genomineerde hotelkamers. Uiteindelijk werd de spannende verkiezing gewonnen door suite 212 in Sandton hotel Pillows, gevolgd door de Vliegtuigsuite in Teuge en de Magnolia suite in Librije’s Hotel.

Tijdens de feestelijke uitreiking van de eervolle titel, gingen er arrangementen in deze drie hotelkamers onder de hamer. De opbrengst van 2775 euro werd gedoneerd aan Heppie, een stichting die vakanties organiseert voor kinderen die een beetje extra aandacht goed kunnen gebruiken. Het arrangement in het winnende hotel, bestaat naast een droomverblijf onder meer uit een Silverline limousinerit met chauffeur en een uitgebreid ontbijt en diner.

Hotelkamerveiling.nl
De verkiezing van de Mooiste Hotelkamer van Nederland werd vorig jaar in het leven geroepen door Hotelkamerveiling.nl. Op Hotelkamerveiling.nl kan men op een leuke manier tegen een aantrekkelijk tarief een hotelarrangement boeken. Door mee te bieden op een veiling bepaalt de bezoeker zelf de prijs van een hotelovernachting. Hotelkamerveiling.nl is met een aanbod van honderden hotels in binnen- en buitenland, de grootste veilingsite van Nederland op het gebied van hotelarrangementen.

Voor meer informatie: www.demooistehotelkamer.nl  en  www.hotelkamerveiling.nl

Noot voor redacties:

Deel: ' Mooiste Hotelkamer van Nederland brengt 2775 euro op voor Hotel Heppie '