Ingezonden persbericht

Motifact breidt portfolio uit met Asset Insight en Enterprise Insight van Tangram

Motifact en infraview solutions sluiten partnerovereenkomst

Amsterdam, 18 februari 2003 - Motifact Group BV, dé IT Service Management Company in Nederland, heeft een partnerovereenkomst gesloten met Infraview Solutions in Hilversum, distributeur van Asset Management-oplossingen van Tangram. Hierdoor kan Motifact bestaande en toekomstige relaties professionele hulpmiddelen voor Asset Management en Asset Discovery aanbieden. Een uitbreiding op het bestaande portfolio die uitstekend aansluit op de huidige Service Management dienstverlening van Motifact. De nieuwe samenwerking maakt het mogelijk om op basis van 'no cure, no pay' oplossingen voor de klant te realiseren.

Michel Ham, Managing Director van Infraview Solutions, is erg enthousiast over de samenwerking met Motifact. "Sinds begin dit jaar brengt Infraview Solutions in de Benelux de oplossingen van Tangram Enterprise Solutions: Asset Insight en Enterprise Insight, op de markt. Deze samenwerking biedt de mogelijkheid om onze slagkracht op het gebied van consultancy en implementatie te vergroten. Met Motifact benaderen wij actief klanten en prospects met oplossingen die gericht zijn op kostenreductie. Dat is wat klanten nu zoeken."

De toegevoegde waarde van de Tangram-suite voor Asset Management en Asset Discovery is de snelle Return On Investment (ROI) die gebruikers realiseren. Asset Insight is de meest kwalitatieve autodiscovery-tool op de markt. Het onderscheidt zich door de mogelijkheid om de historie van assets bij te houden, de schaalbaarheid (tot meer dan 200.000 assets), het grote aantal standaardrapportages en internettechnologie. Geïntegreerd met Enterprise Insight, een hoogwaardige Asset Management-oplossing, biedt het een complete oplossing voor het nauwgezet beheren van IT-middelen gedurende de gehele levenscyclus. Onderzoek heeft uitgewezen dat bedrijven met deze oplossingen binnen één jaar al 30 procent kunnen besparen op hun IT-kosten.

Bert van Barneveld, algemeen directeur Motifact Group: "Ons bedrijf heeft een naam hoog te houden als het gaat om het implementeren van Service- en Asset Management oplossingen. Door de samenwerking met Infraview Solutions versterken wij onze leidende positie op deze gebieden en kunnen we klanten alternatieven bieden voor verschillende situaties. Kostenreductie en ROI zijn voor onze klanten essentieel. Daarom zoeken wij continu naar oplossingen die de meeste toegevoegde waarde bieden. Alleen op die manier kunnen wij klanten optimaal van dienst zijn en onze professionele dienstverlening met nieuwe, snel renderende oplossingen versterken."

Infraview Solutions BV
Infraview Solutions BV is een jonge organisatie van ervaren professionals met een gemeenschappelijke visie op Infrastructure Management: werkende oplossingen, aantoonbare kostenbesparingen, degelijk partnership, open communicatie, hoogstaande kwaliteit en verregaande service. Het bedrijf staat voor een praktische aanpak op basis van heldere afspraken, zodat het voor alle betrokken partijen duidelijk is wat men kan verwachten. Infraview Solutions is distributeur van Enterprise Insight en Asset Insight, de Asset Management-software van Tangram Enterprise Solutions, Inc. Tangram is een Amerikaanse softwareleverancier, opgericht in 1989. Ontwikkeling en verkoop van Asset Tracking- en Asset Management-software vormen de kernactiviteiten van Tangram.

Deel: ' Motifact en Infraview Solutions sluiten partnerovereenkomst '