Moxx genomineerd voor FD Gazelle Award

DIEREN, 20121026 -- Het Financieele Dagblad heeft Moxx BV uit Dieren genomineerd voor de FD Gazelle Award 2012. Ieder jaar reikt Het Financieele Dagblad zogeheten FD Gazelle Awards uit aan de snelst groeiende ondernemingen van Nederland. De prijzen worden dit jaar voor de negende keer uitgereikt. De winnaars van de FD Gazellen in Overijssel, Gelderland en Flevoland worden op 20 november tijdens een feestelijke bijeenkomst in Lochem bekendgemaakt.

Naast een omzetgroei van twintig procent over de laatste drie opeenvolgende jaren zijn ook financiële gezondheid en betalingsgedrag belangrijke criteria voor het verkrijgen van een Gazelle Award. Tevens moeten de genomineerden de laatste drie jaren met een positief nettoresultaat hebben afgesloten.

Innovatief concept   “De nominatie voor de prestigieuze Gazelle Award is een bevestiging van het succes in ons nog jonge bestaan”, zegt een tevreden Kurt Kämper, CEO van Moxx. “Met ons innovatieve concept gericht op de ontzorging van de klant bij het beheer van de mobiele werkplek, hebben wij bij een groeiende  klantenkring  een sterke positie weten te verwerven.” Moxx heeft de afgelopen jaren flink geïnvesteerd in geavanceerde IT tooling en de werving van hoog opgeleide engineers. Dat heeft zijn vruchten afgeworpen. Jaarlijks voegt het bedrijf nieuwe gerenommeerde klanten aan het Moxx Control Center toe en weet het al een aantal jaren op rij de omzet te verdubbelen.

Europese toppositie
Moxx heeft inmiddels een Europese toppositie weten te verwerven op het gebied van kostenbesparende Field Mobility; het zo efficiënt mogelijk beheren van de mobiele werkplek in bedrijfskritische omgevingen met als doel  werknemers in de buitendienst  efficiënter en doeltreffender te laten werken.  Kämper: “De groei die wij doormaken geeft een grote positieve drive aan de organisatie en dat is zeer gunstig voor onze positionering. Niet alleen heeft dat een aanzuigende werking voor wat betreft onze klantenkring, het stelt ons tevens in staat om de beste talenten uit de markt aan te trekken."   Over Moxx BV

Moxx, met hoofdkantoor in Dieren en vestigingen in België, Duitsland, Engeland en Frankrijk, is een Europese topspeler op het gebied van mobiele ICT, waarmee een naadloze integratie van de mobiele infrastructuur  met de kantooromgeving wordt gecreëerd. Met het innovatieve concept voor Field Mobility worden de voordelen van mobiel werken maximaal benut. Uitgangspunt is een optimale beschikbaarheid tegen zo laag mogelijke kosten. Met geavanceerde middelen verzorgt Moxx voor vele duizenden mobiele gebruikers  het vlekkeloos functioneren van de apparatuur en wordt gelijktijdig meer inzicht geboden in de kritische (bedrijfs)factoren.  Meer informatie: www.moxx-mobility.com

Deel: ' Moxx genomineerd voor FD Gazelle Award '