Schiphol-Rijk, 11 juni 2002

Msn kondigt sponsoring van cannes lions-festival 2002 aan

MSN kondigt met trots de sponsoring aan van het 49ste Internationale Reclamefestival Cannes Lions dat van 16 t/m 22 juni 2002 wordt gehouden. MSN is de exclusieve sponsor van twee prijzen en de Cyber Lounge van het festival, het hart van de Lions Village.

MSN sponsor bij Internationaal Reclamefestival
Als exclusieve sponsor van de Cyber Lions-prijzen heeft MSN de creativiteit en kracht van online media hoog in het vaandel. Het feit dat de prijzen worden uitgereikt door Yusuf Medhi, vice-president Personal Services and Business van MSN Worldwide, onderstreept het streven van MSN om het allernieuwste op het gebied van digitale marketing te promoten. Met de sponsoring van de Media Lions-prijzen voor het beste gebruik van geïntegreerde media, onderstreept MSN haar geloof in de essentiële rol van online media bij het behalen van marketingdoelstellingen.

Loungen en Leren met MSN
In de Cyber Lounge van MSN, die een centrale plaats zal innemen in het expositiegedeelte van het festival, laat MSN bezoekers kennis maken met zowel nuttige als leuke internetdiensten. Plannen om de eerste digitale ligstoel ter wereld - compleet met interactieve drankkaart en volledige bediening - te onthullen, geeft een indruk van MSN's visie op de toekomst, waarin internetdiensten een integraal en natuurlijk onderdeel van ons dagelijks leven zullen zijn.

In samenwerking met BMPDDP organiseert MSN tijdens het festival tevens een seminar met de titel 'How To Win The Grand Prix 2005' waarbij de nadruk ligt op de steeds grotere rol die digitale media zullen spelen in reclamecampagnes die in de toekomst in de prijzen zullen vallen.

Waarom is MSN in Cannes?
"Voor ons is Cannes Lions de Oscar-uitreiking van de reclamewereld en we zijn bijzonder trots dat we daar deel van uitmaken", aldus Judy Gibbons, vice-president van MSN EMEA. "Dit is toch een prachtige kans om creatieve professionals werkelijk te overtuigen van de spanning en de uitdaging die online media bieden? Wij streven ernaar om de eerste keuze te worden voor de reclamebranche, omdat we de beste producten, de beste klantenservice en de beste technologie bieden. Ons debuut in Cannes is een mooie kans om te bewijzen dat MSN bestaande barrières tussen creativiteit en technologie kan opheffen en om de betrokkenheid bij de toekomst van marketing in het digitale decennium te versterken."


-EINDE BERICHT-

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Winkelman & van Hessen
Abdeluheb Choho / Fleur van Bruggen
Woordvoerder MSN
T: (070) 416 16 16
E: achoho@wenvh.nl / fvanbruggen@wenvh.nl

MSN
Marc Hoenke
Marketing Manager MSN
T: (020) 500 14 81
E: marchoen@microsoft.com

Opmerkingen voor de redactie:

Over MSN
MSN is de populairste bestemming op het Internet, met wereldwijd maandelijks 250 miljoen unieke bezoekers. Het is beschikbaar in 34 landen en in 18 talen, waarmee MSN een breder bereik heeft dan enig andere portal op het web. MSN.NL biedt uitgebreide en gemakkelijk te gebruiken voorzieningen voor het alledaags gebruik van het web - waar ze alles kunnen krijgen wat ze nodig hebben op het web en brengen ze de meeste tijd online door. MSN is een marktleider in het leveren van Web diensten voor de consument en digitale marketing oplossingen aan organisaties wereldwijd.

MSN Nederland is te vinden op www.msn.nl

Deel: ' Msn kondigt sponsoring van cannes lions-festival 2002 aan '




Lees ook