MTTM.nl faciliteert servicenummer 'Week van de Ondernemer'

AMSTERDAM, 20130215 -- Fullservice telecom- en internetaanbieder MTTM.nl gaat het servicenummer voor de Week van de Ondernemer faciliteren. Het jaarlijks terugkerende evenement, dat van 9 tot en met 11 april plaatsvindt, gebruikt dit jaar voor het eerst een servicenummer. Hiermee kan de bezoeker nog beter geïnformeerd worden.

MTTM.nl is vereerd dat ze voor zo'n evenement het servicenummer mag faciliteren. Hans-Willem de Lint, CEO bij de MTTM Group:  "Als ondernemer in hart en nieren, draag ik graag mijn steentje bij aan het grootste en best gewaardeerde ondernemersevent in Nederland."

De Week van de Ondernemer
Het evenement is een samenwerking tussen de ING en MKB Nederland en vindt van 9 tot en met 11 april plaats in het Beatrix Theater in Utrecht. Kernwaarden die centraal staan, zijn kennis, inspiratie en netwerken.

Bezoekers kunnen meer informatie krijgen via het door MTTM.nl gefaciliteerde servicenummer 0800-2200012 of online via www.weekvandeondernemer.nl.

Over de MTTM Group
De MTTM Group voorziet ondernemingen in een breed pakket van zakelijke telefonie- en internetdiensten. Sinds de oprichting in 2005 zijn de organisatie en het aanbod enorm gegroeid. Inmiddels maken meer dan 10.000 bedrijven gebruik van de telecomdiensten van MTTM. Met een omzet van 15 miljoen euro en een sterke jaarlijkse groei van 25% is de MTTM Group het snelstgroeiende bedrijf in de telecomsector. MTTM streeft ernaar ondernemingen een goede en veelomvattende service te bieden.

Meer informatie: www.mttm.nl

Deel: ' MTTM.nl faciliteert servicenummer 'Week van de Ondernemer' '