Haagse Hogeschool

Keywords: Haagse Hogeschool, nieuws

20 november 1999

Multiculturele Carrièremarkt

Op 20 november a.s. organiseert de stichting Towards A New Start (TANS) in samenwerking met de Haagse Hogeschool de Multiculturele Carrièremarkt 1999. Een groot aantal bedrijven en overheidsinstellingen zal op deze dag aanwezig zijn om jouw talenten voor zich te winnen.

Voor de bijna afgestudeerden de kans om het carrièrepad te verkennen. Voor degenen die zich reeds op dit pad bevinden is de TANS Carrièremarkt de mogelijkheid om zich verder te oriënteren. Maar ook indien je nog niet zover bent is er op deze carrièremarkt voldoende te beleven. Zo zijn er workshops waarin sollicitatietrainingen worden gegeven, bieden bedrijven presentaties aan en sluiten we af met een spetterend einddebat. Natuurlijk is er ook volop en continue multiculturele entertainment op deze dag.

Zorg er dus voor dat je erbij kunt zijn op zaterdag 20 november. Laat de rest maar zien wat ze voor je kunnen betekenen.

Tot zaterdag 20 november in het gebouw van de Haagse Hogeschool van 10.00 uur tot 17.00 uur. Kosten: f 15,-. Voor studenten f 10,-

voor meer info: bezoek de site https://www.tans.nl

Voor vragen of opmerkingen: webmaster Publicatiedatum: 11 nov 99

Deel: ' Multiculturele Carrièremarkt bij Haagse Hogeschool '