Multrix sluit samenwerkingsovereenkomst met QAD voor hosting van ERP-software volgens het ASP-model

Amsterdam, 10 september 2001 - Application service provider Multrix heeft een samenwerkingsovereenkomst gesloten met QAD voor het hosten van MFG/PRO eB, de ERP-oplossing van QAD. Hiermee kan QAD haar webgebaseerde enterprise-oplossing aanbieden op basis van het ASP-model. Multrix verzorgt de hosting van de applicatie, waarbij klanten de keuze hebben tussen een vaste verbinding en een Internet-verbinding. Tevens is Multrix verantwoordelijk voor het beheer.

Het gebruik van QAD-software op basis van het ASP-model biedt gebruikers de mogelijkheid om snel en relatief eenvoudig over een complete enterprise backbone te kunnen beschikken. Daarnaast biedt het gebruikers de mogelijkheid om de QAD-oplossing zonder grote initiële investeringen en in een vrij kort tijdsbestek uit te breiden naar supply chain management en customer relationship management. Door te kiezen voor het ASP-model kunnen gebruikers tijd en budget besparen op het gebied van implementatie en integratie.

Multrix draagt zorg voor de beveiliging en het beheer van het netwerk en de applicatie, inclusief het doorvoeren van upgrades. Daarnaast neemt Multrix de eerstelijns support voor haar rekening. Klanten krijgen rechtstreeks toegang tot de helpdesk van Multrix voor het oplossen van eventuele problemen. QAD is verantwoordelijk voor de verkoop, klantspecifieke aanpassingen en softwaresupport. Op termijn verwacht QAD ook haar oplossingen voor collaborative commerce en e-business volgens het ASP-model te gaan leveren.

Over QAD
QAD levert waardevolle oplossingen voor collaborative commerce, waarmee internationale ondernemingen hun uiteenlopende zakelijke processen kunnen synchroniseren en hun marktpenetratie kunnen vergroten. AT&T, Coca-Cola, Ford, Ingersoll-Rand, Johnson & Johnson, Quaker en Unilever zijn slechts enkele van de ruim 5.000 ondernemingen, verspreid over 86 landen, die gebruikmaken van QAD-producten. Leverbaar in 26 talen, ondersteunen de QAD-oplossingen de bedrijfsprocessen van industriële ondernemingen in de sectoren automotive, consumentengoederen, elektronica, levensmiddelen en dranken, en industriële en medische apparatuur. Meer informatie over QAD is te vinden op de QAD-website: www.qad.com.

Over Multrix

Deel: ' Multrix sluit samenwerkingsovereenkomst met QAD '