Mvix lanceert eerste Mediaspeler met 1,5TB opslagcapaciteit

Vraag digitale opslag blijft toenemen

AMERSFOORT, 20090401 -- Met het lanceren van een 1,5TB uitvoering van de populaire MvixPVR Multimedia Harddisk biedt Mvix vanaf nu de consument een oplossing waarbij zij op één centrale plek binnenshuis maarliefst 2.000 films of 300.000 foto's kan opslaan. De MvixPVR is rechtstreeks aangesloten op de TV zodat al deze films en foto's direct kunnen worden bekeken.

De vraag naar extra digitale opslagcapaciteit vanuit de consument blijft stijgen door het nog steeds toenemende gebruik van digitale fotocamera's, camcorders en het downloaden van digitale muziek en films. Mvix biedt diverse oplossingen om al deze bestanden vanaf de PC op de TV te bekijken en te beluisteren. Echter bij menig consument wordt de beschikbare ruimte op de PC enorm beperkt door deze relatief grote mediabestanden.

`De MvixPVR is de iPod onder de afspelers voor film, muziek en foto's op de TV', aldus Mark Appel, Managing Director bij Mvix Benelux bv. `Wij zagen in onze verkoopcijfers dat de vraag naar de tot nu toe grootste 1TB uitvoering enorm toenam. Met de komst van de 1,5TB uitvoering van de MvixPVR spelen wij in op deze marktvraag om consumenten nog meer ruimte en flexibiliteit te bieden in de omgang met grote digitale film, muziek en foto bestanden.' sluit Appel af.

Naast de MvixPVR Multimedia Harddisk is nu tevens de MvixBOX Internet Harddisk & Homeserver leverbaar met 1,5TB harde schijven waarmee de totale capaciteit oploopt tot maarliefst 3TB. De MvixPVR-1500 is per direct leverbaar en heeft evenals de MvixBOX-1500 een consumentenprijs van ¤ 479,00. Kijk voor meer informatie en de verkooppunten op www.mvixbenelux.com.

Over Mvix Benelux bv
Mvix Benelux is de exclusieve importeur van Mvix producten voor de Benelux en de Nederlandse Antillen en is gevestigd in Kortenhoef. Mvix is onderdeel van Unicorn Information Systems gevestigd in Seoul, Zuid Korea. Zij ontwikkelt al meer dan 10 jaar in eigen huis kwalitatief hoogstaande netwerk en multimedia producten. Mvix staat voor eenvoud en gemak. Het sales en marketing kantoor van Mvix Benelux richt zich op heldere en duidelijke communicatie naar de consument en ondersteunt haar distributeurs en wederverkopers bij de verkoop en ondersteuning van Mvix producten aan haar klanten. Achter Mvix Benelux gaan tientallen jaren aan ervaring schuil op het gebied van verkoop, marketing en productontwikkeling.

Deel: ' Mvix lanceert eerste Mediaspeler met 1,5TB opslagcapaciteit '