Mycroft Inc. kondigt een selfserviceportal aan voor het leveren van beveiligingstoepassingenmanagement voor private cloud-omgevingen

Leverancier van beveiligingsoplossingen introduceert enkelvoudige toegangspunten naar meervoudige grids voor snelle toepassingenselectie en -levering

NEW YORK (VS)--(BUSINESS WIRE)-- 20110907 --

Mycroft Inc., (www.mycroftinc.com) de mondiale innovatieleider op het gebied van de levering van IT-identiteit en beveiligingsoplossingen als dienstverlening, heeft vandaag de lancering van hun self-servicemanagementportal voor het bieden van op rollen gebaseerde toegangscontrole bekend gemaakt voor de levering van veilige gevirtualiseerde toepassingen in private cloud-omgevingen.

Het Mycroft Heimdall Portal stelt ondernemingen in staat om Mycroft Inc.’s security-as-a-service op een hoger plan te brengen om hun datacentra, grids en toepassingen snel te bevragen, te beheren en te bekijken op basis van serviceniveaus en individuele gebruikerstaken. Uniek voor de branche, biedt dit nieuwe portal ookcompliance met Service Measurement Index (SMI), een opkomende industrienorm die organisaties helpt met het beoordelen van clouddiensten op basis van specifieke bedrijfs- en technologie-eisen. Daarnaast voorziet het Mycroft Heimdall Portal in een toepassinggebruik snelle responsmogelijkheid die bedrijfsverzoeken omzet in technische vragen voor optimale interacties tussen IT en bedrijfsgroepen.

Als integrale toevoeging aan de groeiende Mycroft Inc. lijn van cloud-gebaseerde producten en diensten legt deze eerste lancering van Mycroft Inc.’s innovatieve portal de basis voor functionaliteit voor meerdere generaties, inclusief een op internet gebaseerde enkele sign-on-oplossing voor het leveren van één toegangspunt voor gebruiker on-boarding, toegang en overkoepeling, alsmede accountbevoorrading.

“Deze eerste lancering brengt een nieuw niveau van gemak en transparantie voor toepassingsbeheer binnen de private cloud,” aldus Jonathan Freeman, Mycroft Inc. CIO en oprichter. “Wat belangrijker is, is dat het nieuwe portal de basis vormt voor de levering van een uiterst flexibele, enkele interface voor alle ondernemings-IT-beveiligingsbehoeften en dat voor een lagere prijs.”

Gedurende meer dan 20 jaar levert Mycroft Inc. brancheleidende oplossingen op het gebied van beveiliging, identiteitstoegang en beheer voor Fortune 500 klanten. Mycroft Inc. heeft voortdurend de mijlpalen in de branche bepaald met hun private op cloud-gebaseerde beheerde veiligheidsdienst en quick-start levering van in de branche bewezen, voorgeconfigureerde producten en functionaliteit.

Over Mycroft Inc.

Mycroft Inc. is de innovatieve leider voor levering van op cloud-gebaseerde IT-identiteit en beveiligingsoplossingen als dienstverlening. Gericht op de configuratie, levering en management van zijn diensten, integreert het bedrijf naadloos expertise in software en professionele diensten om ondernemingen implementaties en een draagbaar volledig bestuurd op de private cloud-gebaseerd aanbod te bieden.

Mycroft Inc. heeft haar hoofdkwartier in New York City en St. Louis met servicecentra in Detroit, het VK, Ierland en India. Ga voor meer informatie naar www.mycroftinc.com of bel +1 212-983-2656 doorkiesnummer 1.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

CONTACT:
Mycroft Inc.