P E R S B E R I C H T

Op 30 augustus 1999 opent Tera Media Corporation een Europees kantoor in Nederland. Vanuit de nieuwe vestiging worden alle Nashua Media producten verkocht. Tevens worden vanuit Nederland alle logistieke diensten gecoördineerd voor de reeds bestaande Europese distributeurs.

Met deze start is de beschikbaarheid van de producten en de service naar de distributeurs, dealers en andere wederverkopers aanmerkelijk verbeterd. Er wordt momenteel een aanzienlijke voorraad aangelegd in het Nederlandse warehouse.

In Nederland is Nashua al meer dan 20 jaar bekend om zijn magnetische opslagmedia. Sinds begin 1999 is het A-merk Nashua opnieuw geïntroduceerd in Nederland. De nieuwe lijn optische opslagmedia, zoals CD-R’s, is zeer succesvol en voldoet aan de hoogste kwaliteitseisen. Ook de vertrouwde unieke 100% levenslange garantie is op deze nieuwe Nashua media producten van toepassing.

De belangrijkste Nashua media producten zijn momenteel:

Nashua CD-R’s,

CD-RW’s,

MO-disks,

3,5” diskettes,

4/8mm datacartridges,

MiniDiscs,

·       Generic
CD-R’s en diskettes.
Bovenstaande producten zijn verkrijgbaar in verschillende retail- en bulkverpakkingen.

De Nashua media producten worden in Europa verkocht via het distributie- en dealerkanaal. Door de platte organisatiestructuur is het mogelijk de Nashua datamedia producten tegen een scherpe prijs aan te bieden. Hiermede willen wij bereiken dat zowel de groothandel als de tussenhandel een goede marge kan realiseren en het Nashua product op vele plaatsen beschikbaar is voor de eindgebruikers.

Momenteel wordt er gezocht naar distributeurs, dealers en retailers die de Nashua media producten willen opnemen in hun assortiment.

Op onze website
vindt u een overzicht van de Nashua media producten. Of neem contact op met Bram van de Leur, directeur van

Nashua Media Products Benelux B.V.
Telefoon: 036 - 540 03 95
Fax: 036 - 546 57 32