Ingezonden persbericht

National Geographic Society kiest SeeBeyond voor bedrijfsbrede integratie van applicaties en partnersystemen

Hoofddorp, 2 augustus 2001 - SeeBeyond (Nasdaq: SBYN), wereldwijd leverancier van eBusiness Integration-oplossingen (eBI), gaat de integratiestrategie voor applicaties en partnersystemen van National Geographic Society vormgeven. De grootste wereldwijde non-profitorganisatie voor wetenschap en onderwijs gaat haar voorraadbeheerprocessen automatiseren en optimaliseren met SeeBeyond. Het doel is een beter voorraadbeheer door een naadloze integratie van verschillende applicaties.

"De toenemende fragmentatie van informatie binnen onze organisatie noodzaakte ons om een integratiestrategie te bepalen waarmee onze bedrijfssystemen informatie kunnen uitwisselen", zegt Shawn Bleam, E-business Manager van National Geographic Society. "Na een evaluatie van verschillende leveranciers bleek dat de bewezen technologie en snelle implementatiemogelijkheid van SeeBeyond voor ons de juist keuze zou zijn."

Met de business proces management-mogelijkheden van e*Gate Integrator, onderdeel van SeeBeyonds eBI-platform, gaat National Geographic Society het overzetten van voorraadgegevens naar PeopleSoft automatiseren. Dankzij de snelle implementatiemogelijkheden en kosteneffectiviteit van SeeBeyond wordt een naadloze en efficiënte informatiestroom gecreëerd, waardoor het voorraadbeheer minder tijd en geld kost.

"National Geographic Society zocht een partner die haar complete integratiestrategie kan ondersteunen en die makkelijk en snel is te implementeren", aldus Jim Demetriades, oprichter, bestuursvoorzitter en CEO van SeeBeyond. "Dat de keuze op ons is gevallen, onderstreept dat onze productsuite tegemoetkomt aan een brede reeks integratiebehoeften binnen verschillende marktsegmenten en organisaties -zoals nu de grootst non-profitorganisatie ter wereld - en helpt om efficiënter te functioneren."

National Geographic Society
National Geographic Society is de grootste non-profitorganisatie voor wetenschap en onderwijs ter wereld. De organisatie bestaat 113 jaar en houdt zich bezig met tijdschriften, boeken, kaarten, televisie en interactieve media. De Society financiert meer dan 7.000 wetenschappelijke onderzoeksprojecten over de gehele wereld en ondersteunt onderwijsprogramma's die geografisch analfabetisme bestrijden.

SeeBeyond
SeeBeyond (Nasdaq: SBYN), wereldwijd marktleider op het terrein van eBusiness Integration-oplossingen, maakt een real-time naadloze stroom van informatie binnen en tussen bedrijven mogelijk. De eBusiness Integration-oplossing (eBI) van SeeBeyond voorziet in een infrastructuur die snel inzetbaar en oneindig schaalbaar is voor applicatie-integratie, business-to-business-connectiviteit en optimalisatie van bedrijfsprocessen. SeeBeyond heeft meer dan 1.400 klanten wereldwijd, waaronder ABB, ABN Amro, Barnes&Noble.com, Bausch & Lomb, BHP, Daimler-Chrysler, DuPont, Florida Power & Light, Fluor Daniel, General Motors, Hewlett-Packard, Pfizer en Sprint. Belangrijke wereldwijde partners zijn Accenture, EDS, Computer Sciences Corporation, Cap Gemini Ernst & Young, KPMG Consulting, PricewaterhouseCoopers en answerthink. Sofwarepartners zijn onder andere BroadVision, Onyx Software, Oracle, Sap en Siebel Systems. Het wereldwijde hoofdkwartier van SeeBeyond is gevestigd in Monrovia (Californië, VS). Het hoofdkantoor voor verkoop en marketing is gevestigd in Redwood Shores (Californië, VS). SeeBeyond is in Nederland gevestigd in Hoofddorp.

Deel: ' National Geographic Society kiest SeeBeyond '