Nationale Lijf en Lijn Dag wordt goed bezocht

16 januari 1999

LENT - De eerste Nationale Lijf en Lijn Dag in het Wijnfort in Lent trekt naar verwachting ruim 1.400 bezoekers. Over twee dagdelen verspreid kunnen consumenten uitgebreide informatie vinden over voeding, beweging, afslanken en uiterlijke verzorging. Het evenement wordt georganiseerd door de Stichting ter bevordering van gezonde eetgewoonten. Bezoekers kunnen deelnemen aan workshops en demonstraties, informatie en persoonlijk advies inwinnen en genieten van live muziek en theater.

De Nationale Lijf en Lijn Dag is een initiatief van de Stichting ter bevordering van gezonde eetgewoonten. Door middel van voorlichting wil deze Stichting consumenten aanzetten tot een gezonder eetpatroon. Bij de organisatie van de Nationale Lijf en Lijn Dag kan de Stichting rekenen op de steun van een aantal sponsors. Dit zijn als hoofdsponsor: MONA, ERU Zilverkuipje 20+ en Beheer Slank-Klup. Als subsponsors zijn Peijnenburg, Frutesse Fruitstropen, LO Salt, TEFAL, WASA en Céréal aan het evenement verbonden.

Voor de eerste editie van dit jaarlijks terugkerende evenement koos de Stichting voor het Wijnfort in Lent. Deze locatie is heel sfeervol en op zichzelf al een bezoek waard. Bezoekers komen uit alle windrichtingen, zowel met eigen als met georganiseerd vervoer. Vanaf Nijmegen CS rijdt een pendelbus naar het Wijnfort.

EINDE PERSBERICHT

Deel: ' Nationale Lijf en Lijn Dag wordt goed bezocht '