Nationale stoelmassagebon nieuw in Nederland

Gezonde cadeaubon geschikt voor de krappe portemonnee

AMERSFOORT, 20090608 -- Gezondheid en vitaliteit is een hot item in Nederland. Mensen zoeken meer ontspanning. Ook groeit de aandacht voor persoonlijke verzorging. En dat het liefst voor niet teveel geld. Met de Nationale Stoelmassagebon verras je familie, vrienden, medewerkers en zakenrelaties voor 17,50 met een stoelmassage van 20 minuten. Deze nieuwe cadeaubon is landelijk inwisselbaar bij een van de vele aangesloten stoelmasseurs uit het hele land. Bedrijven en particulieren kunnen deze cadeaubon daarmee dan ook voor vele doeleinden kopen.

"De Nationale Stoelmassagebon is een cadeau bij uitstek als je iemand een `gezond' cadeau wilt geven. Je zit met je kleding aan voorovergebogen in een ergonomische stoel en de stoelmasseur masseert je rug, schouders, nek, armen en vingers. En geloof mij maar, dat is echt super! Je voelt je vitaler en je bent even weg uit dagelijkse hectiek", aldus Muriel ten Haken, n van de oprichters van de bon. "Stoelmassage is in het Nederlandse bedrijfsleven zeer populair en dagelijks worden vele tienduizenden mensen gemasseerd op het werk. Ook wordt stoelmassage veel gegeven aan particulieren in de praktijk van de stoelmasseur. De kracht van deze bon zit `m ook in de betaalbaarheid: de bon heeft 1 waarde, namelijk 17,50 en daarmee is het ook leuk voor de krappe portemonnee", aldus Muriel.

Bedrijven kunnen de Nationale Stoelmassagebon voorzien van een slogan of logo of van een leuke geschenkverpakking. Muriel: "Voor veel bedrijven is het elk jaar weer een kunst om aan medewerkers of relaties een origineel cadeau te geven, bijvoorbeeld als kerstgeschenk of als relatiegeschenk. Met de Nationale Stoelmassagebon geef je weer 's iets anders n iets wat past in deze tijd".

De initiatiefnemers achter de bon zijn ook druk bezig om de particuliere markt te veroveren. Er wordt ingespeeld op feestdagen, als Sinterklaas, Kerst, Valentijnsdag en Moederdag. "Er is altijd wel een gelegenheid te bedenken dat je iemand een origineel cadeau wilt geven. Een jarige, een bedankje of gewoon zomaar".

Bestellen gaat gemakkelijk via www.stoelmassagebon.nl. Op de website kun je op je eigen postcode de dichtstbijzijnde stoelmasseur opzoeken. Inwisselen van de bon kan bij de dichtstbijzijnde stoelmassagepraktijk of de stoelmasseur kan, op verzoek, ook op kantoor komen. Heb je een bedrijf en heb je speciale wensen? Dan denken wij graag met je mee. Via de mail of per telefoon is de Nationale Stoelmassagebon tijdens kantoortijden prima bereikbaar.

Deel: ' Nationale stoelmassagebon nieuw in Nederland '