GOUDEN GIDS BV

Nationale telefoongids op CD-Rom

Persbericht

Gouden Gids en Denda samen met sterk verbeterde CD-Rom, editie 2000. CD-Rom nu met meest recente bedrijfsgegevens en particuliere gegevens

Amsterdam, 25 januari 2000. Zoals gepland brengt Gouden Gids BV kort na de succesvolle introductie van de Nationale telefoongids op internet (www.nationaletelefoongids.nl) nu ook héél particulier en zakelijk Nederland op één schijfje. De Nationale telefoongids op CD-Rom bevat namelijk zowel de meest recente particuliere telefoonnummergegevens als de basisgegevens van bedrijven uit de Gouden Gids.
Bij de introductie van de CD-Rom werkt Gouden Gids samen met Denda Multimedia BV. Denda beschikt over veel ervaring en kracht op het gebied van verkoop en distributie en draagt zorg voor de grootschalige distributie naar de winkel.

Na een jaar van intensieve voorbereiding introduceert Gouden Gids BV nu de opvolger van de Gouden Gids CD-Rom. De nieuwe Nationale telefoongids op CD-Rom biedt meer. Naast alle personen en bedrijven die standaard zijn voorzien van een plattegrond biedt de CD-Rom extra.s zoals routebeschrijving met printmogelijkheid, fonetisch zoeken, en het nationaal zoeken op naam. En als handige extra voorziening kan de internetgebruiker vanuit de CD-Rom doorclicken naar de Nationale telefoongids op Internet voor de meest recente gegevens. Verder zorgt Gouden Gids dat er jaarlijks drie keer een update verschijnt zodat de gebruiker van de CD-Rom ook op die wijze telkens over de meest recente gegevens kan beschikken.

Marcel van der Molen, verantwoordelijke brand manager bij Gouden Gids BV; 'met de nieuwe Nationale telefoongids op CD-Rom bieden we een uiterst makkelijke en gebruiksvriendelijke manier van zoeken. En met de lage prijs en brede verkrijgbaarheid zijn wij ervan overtuigd ook grote groepen gebruikers voor het gemak van deze CD-Rom te interesseren.'

Rob Jorg, Gouden Gids marketing directeur: 'Van nu af aan maakt Gouden Gids het voor iedere gebruiker mogelijk om met al onze producten: de papieren bedrijvengids, Internet en CD-Rom, snel en efficient bedrijfsgegevens en nu dus ook particuliere gegevens te zoeken en te vinden via de elektronische versies.'

De particuliere gegevens van de Nationale telefoongids zijn afkomstig van het KPN bestand van abonnees op de telefoondienst. Het afgelopen najaar heeft Gouden Gids BV, na een ruime periode van moeizame onderhandelingen met KPN Telecom BV hiertoe een overeenkomst gesloten. Ook met de andere telecomaanbieders zijn gesprekken gestart.

De Nationale telefoongids CD-Rom versie januari 2000, is vanaf 27 januari 2000 verkrijgbaar bij de bekende CD-Rom verkoopadressen. De prijs bedraagt f 29,95 voor de single versie en f 99,95 voor de netwerkversie.

Noot aan de redactie:

Voor verdere achtergrondinformatie over dit bericht kunt u terecht bij:
Gouden Gids BV
Sander Janmaat, directiesecretaris Gouden Gids BV tel. (020) 567 6556