Navision Financials bekroond
met Microsoft Windows 2000 logo

Amsterdam, 16 februari 2000 - Navision Software a/s kondigde onlangs aan dat de nieuwe versie 2.60 van Navision Financials, de Enterprise Business Solution, als één van de eerste ERP-software toepassingen ter wereld het Microsoft Windows 2000 logo heeft verworven. Navision Software stelt hiermee zeker dat gebruikers van haar software desgewenst kunnen profiteren van het nieuwste Microsoft besturingssysteem.

Over Navision Software
Navision Software is één van de grootste en snelst groeiende aanbieders van innovatieve bedrijfsadministratieve software voor middelgrote bedrijven en loopt voorop wat betreft haar geavanceerde technologie en onbeperkte flexibiliteit. Navision Financials en Navision Manufacturing hebben het predikaat Microsoft Windows 98/NT. Daarnaast hebben deze producten het predikaat Designed for Microsoft Backoffice en Microsoft Office 97 Compatible verworven. Recentelijk werd het Microsoft Windows 2000 logo toegekend aan Navision Financials 2.60. Navision Software levert haar producten via een wereldwijd netwerk van Navision Solution Centers, waar gecertificeerde professionals werken aan op de klant toegesneden oplossingen, inclusief training, services en ondersteuning.

Navision Software a/s is in 1984 opgericht in Denemarken. Het bedrijf heeft wereldwijd meer dan 34.000 klanten in 89 landen, die gebruik maken van 23 verschillende locale versies. Klanten van Navision Software zijn onder andere: Adidas AG, Akzo Nobel Chemicals, Bang & Olufsen, McDonald´s, Philips en Reebok, Fugro Ingenieursbureau, Multibedrijven Rotterdam, Nedap CTP, Videoland BV, BASF, DGV Olie, Raab Kärcher. U vindt Navision Software Nederland op Internet op https://www.navision.nl.

Deel: ' Navision Financials bekroond met Microsoft Windows 2000 logo '