GOLFLINK.NL

NEDERLANDSE GOLFVERENIGING IN OPRICHTING

CAPELLE A/D IJSSEL - Een aantal enthousiaste golfspelers wil golf een meer eigentijds karakter geven. Daartoe wordt de Nederlandse GolfVereniging binnenkort opgericht. Doelstelling van die vereniging is het tegen redelijke prijs kunnen golfen op meerdere golfbanen in Nederland.

Golf is nog steeds de snelst groeiende sport in Nederland. Jaarlijks komen er zo.n 10.000 golfers bij. De exploitatie van een golfbaan is daardoor op een aanvaardbaar niveau te brengen. Vrije golfers, die niet aan één en dezelfde baan gebonden willen zijn, worden echter gedwongen relatief hoge greenfee.s te betalen. Deze tariefstructuur is met name het gevolg van de wijze van financiering die vroeger nodig was om een golfbaan aan te leggen.

Behalve het openbreken van de tariefstructuren, organiseert de Nederlandse GolfVereniging ook wedstrijden en competities op verschillende locaties in Nederland. Voor de onderlinge communicatie en informatie bedienen de leden van de Nederlandse GolfVereniging zich van eigentijdse middelen als e-mail en internet. Onderdak wordt daarbij geboden door de golfsite: https://www.golflink.nl.

Meer informatie:
Internet: https://www.golflink.nl