NEDSTAT LAAT BEDRIJFSNAAM COMPASS INTERACTIVE VALLEN

Nieuwe naam en nieuw adres vanaf 7 oktober

DIEMEN, 6 oktober 1999 - Compass Interactive heet voortaan NedStat. De oorspronkelijke bedrijfsnaam Compass Interactive zal niet langer worden gebruikt door het websitetracking en -analysebedrijf uit Diemen.

NedStat werd in 1996 opgericht door Michiel Berger en Hans Veldhuizen. Het bedrijf kreeg destijds de naam Compass Interactive. Met de gratis versie NedStat Basic werd snel een groot marktaandeel verworven. Daarna volgden NedStat Pro - de versie voor het midden- en kleinbedrijf - en SiteStat voor bedrijven met zeer grote, drukbezochte websites. Door klanten en relaties, maar ook in tal van publicaties, werd Compass Interactive meestal NedStat genoemd. Dat is nu dus ook de officiële naam van het bedrijf geworden.

VERHUIZING
NedStat groeit snel. Het bedrijf telt thans 28 medewerkers. Eind dit jaar zal NedStat naar verwachting 40 medewerkers tellen. Dat maakte een verhuizing noodzakelijk: de derde verhuizing in drie jaar. Met ingang van morgen (7 oktober) is NedStat gevestigd op de tweede verdieping van het pand Diemervijver in Diemen, waar het bedrijf 1100 vierkante meter kantoorruimte heeft gehuurd. De telefoon- en faxnummers blijven ongewijzigd. De volledige adresgegegevens zijn:

NedStat BV
Dalsteindreef 30