NetlinQ Groep tekent eerste overeenkomst met @Face

Doelgroepgericht adverteren op internet met meetbaar resultaat

Tot nu toe kreeg iedereen die een bepaalde site bezocht dezelfde advertentie te zien. Sinds begin april echter is er een nieuwe onderneming op de online advertising markt: @Face Admanagement Facility Center. De Admanagement software van @Face bepaalt het profiel van een sitebezoeker generiek of aan de hand van een aantal criteria. Met behulp van deze informatie wordt vervolgens een passende advertentie, of zelfs advertentiecampagne gegenereerd. @Face heeft besloten de Admanagement infrastructuur beschikbaar te stellen voor site-exploitanten, zodat deze niet zelf hoeven te investeren in software, hardware en personeel. Het eerste bedrijf waarmee @Face een overeenkomst sloot was de NetlinQ Groep, die het Facility Center zal gaan gebruiken voor haar productgroep NetPlus (http://www.netplus.nl/).

De NetlinQ Groep ontwikkelt al enige jaren internetprojecten, van consultancy tot eindproduct. In het verlengde van deze dienstverlening ligt het exploiteren van websites, waarvoor de productgroep NetPlus werd opgericht. Bas Seelen, manager NetPlus: 'NetPlus verzorgt niet alleen de plaatsing van reclame, maar doet tevens het exploitatievoorstel en investeert in de site conform dit voorstel. Tot voor kort was het voor de adverteerder nauwelijks mogelijk de doelgroep direct te bereiken. We geloven in targeted advertising en zien @Face voor een optimale exploitatie dan ook als beste partner.'

De NetlinQ Groep

De NetlinQ Groep is sinds haar eerste activiteiten in 1995 razendsnel uitgegroeid tot een van 's lands toonaangevende internetbureaus met ruim 50 werknemers en ruim 100 klanten waaronder aansprekende accounts als Amstel Bier International, Lucent Technologies, Libresse, Volkswagen, Polygram, Eurocard/Mastercard, Luchthaven Schiphol en World Press Photo. De NetlinQ Groep heeft het complete internettraject in huis beschikbaar: van cursussen en congressen (NetEvents), internetadvies (NetConsult), website-ontwikkeling (NetStudio) tot site-exploitatie (NetPlus).

@Face

@Face levert de infrastructuur voor de plaatsing en rapportage van advertentiecampagnes op internet voor websites en netwerken. Met behulp van speciaal ontwikkelde software is doelgroepgericht adverteren met een meetbaar resultaat gegarandeerd. Mogelijkheden als adverteren op bepaalde uren, gericht op bepaalde profielen of bezoekers van bepaalde domeinen liggen nu binnen handbereik van alle websites. Afrekenen kan nu ook met een tarief gerelateerd aan het aantal adviews of clicks.

Deel: ' NetlinQ Groep tekent eerste overeenkomst met @Face '