Persberichten Amsterdam, 3 februari 1999

NetlinQ lanceert website en community voor Husk

Op 1 februari lanceerde de NetlinQ Groep een nieuwe site voor Husk Studentenreizen: https://www.husk.nl. Om aan de wensen van de jonge bezoekers tegemoet te komen is deze nieuwe site interactief en zeer dynamisch - er is regelmatig nieuwe informatie te vinden. Op Husk.nl is niet alleen alles over de organisatie en de reizen van Husk te vinden, maar de site bevat ook een community: Huskworld. In Huskworld kunnen niet alleen studenten en scholieren, maar ook sport- en uitgaansliefhebbers hun hart ophalen. Bezoekers kunnen onder meer realtime meestemmen over hun favoriete muziek, met elkaar chatten en online een reis boeken.

Husk.nl en Huskworld De onderlinge strijd om aandacht van bedrijven op internet is groot. Internetgebruikers moeten hun beperkte tijd verdelen, en willen zo snel en volledig mogelijk bediend worden. Op de site van Husk vindt de bezoeker niet alleen productinformatie, maar tevens alles op vakantiegebied zonder dat hij de site hoeft te verlaten. Sneeuwhoogtes, kaartjes van het skigebied, bestemmingen, aanbiedingen, verslagen van eerdere reizen, hij kan vanaf de site zelfs zijn vakantiekaarten versturen. De site is het waard om vaak terug te komen. Natuurlijk omdat de content regelmatig wordt vernieuwd en aangevuld, maar vooral houden de bezoekers de site zelf levend door met elkaar te communiceren en zelf content toe te voegen.

Communities zijn als concept bij uitstek geschikt voor een jongere doelgroep. Jongeren zijn bekend met de interactieve mogelijkheden van internet en vinden het leuk en hebben de tijd om deze te gebruiken. Reisorganisatie Husk wil zich met deze allesomvattende site als merk in de markt zetten. Door herhaald bezoek aan de site wordt Husk een merk met een bijpassende lifestyle. De doelgroep van Husk bestaat uit jongeren die in groepsverband een verzorgde vakantie willen meemaken met als uitgangspunten prijs-kwaliteitverhouding, fun en sport.

De NetlinQ Groep De NetlinQ Groep is sinds haar eerste activiteiten in 1995 razendsnel uitgegroeid tot een van 's lands toonaangevende internetbureaus met zo'n 50 werknemers en ruim 100 klanten waaronder aansprekende accounts als Amstel Bier International, Lucent Technologies, Libresse, Volkswagen, Polygram, Teleac/NOT, Eurocard/Mastercard, Luchthaven Schiphol, World Press Photo en enkele van de grootste reclamebureaus en (branche-) vereningingen in Nederland.

Portfolio | Publicaties | Jobs | Wat doe ik hier? | Service | Sitemap

NetlinQ NetlinQ Groep Gerard Brandtstraat 26-28, 1054 JK Amsterdam Tel: +31 (0)20 607 75 00, Fax: +31 (0)20 607 75 01 Email: info@netlinq.nl

NetlinQ NetEvents" NetConsult NetStudio NetPlus

Terug naar het overzicht van persberichten.

Deel: ' NetlinQ lanceert website en community voor Husk '