Ingezonden persbericht

Netmining aanwezig op Amerikaanse IT-beurs Comdex

Leuven (België), 24/09/2001

Netmining, de Leuvense ontwikkelaar van software voor e-Business Intelligence, presenteert zichzelf tussen 12 en 16 november aan de Amerikaanse markt via een aanwezigheid op de vakbeurs Comdex Fall 2001 in Las Vegas. Die eerste deelname aan de beurs kadert in de Amerikaanse expansie-ambities van Netmining.

Comdex is een van 's werelds grootste IT-vakbeurzen. Er worden 35.000 aanwezigen verwacht uit meer dan 130 verschillende landen. Netmining is er terug te vinden op stand S246 (Sands Expo) en zal er worden vertegenwoordigd door Maarten Van Laere, de ceo, en Filip Lauweres, een van de mede-oprichters van het bedrijf. Het belangrijkste onderdeel van de beurs wordt voor Netmining de live-demonstratie van HitsIntoLeads. Dat is een softwaretoepassing die gegevens over websitebezoekers verzamelt en verwerkt tot informatie die bruikbaar is voor commerciële prospectie naar bedrijven.

"De deelname aan Comdex Fall 2001 is voor ons belangrijk om voet aan wal te krijgen op de Amerikaanse markt. We ambiëren in die markt vooral naambekendheid en willen ook potentiële klanten en partners aantrekken", zegt Maarten Van Laere. "De Amerikaanse markt is geen totaal onbekende voor ons. Eerder dit jaar voltooiden we reeds met succes projecten bij de Amerikaanse onderneming Lexmark, in het kader van een wereldwijd contract, en de Amerikaanse vestiging van Zurich Financial Services."

| END |

Journalisten: voor meer informatie gelieve contact op te nemen met

- Eef De Vos, NewsEnginePR
Tel.: +32-3 260 96 46 / Fax: +32-3 237 23 25 / e-mail: eef.devos@newsenginepr.com