NetPacks: kosteloos je website actualiseren en onderhouden.

Datum: 14 juli 1999

Wat is een NetPack
Een NetPack is feitelijk niets anders dan een gewone website, functioneel ingericht en geond op het bedrijf waar deze site voor bedoeld is. De vormgeving van een NetPack is vrij en wordt in overleg met de klant bepaald. Het grote verschil tussen een gewone website en een NetPack zit vooral in het beheer en onderhoud. Met een NetPack kan men, zonder tussenkomst van derden, zelfstandig de Internetpagina's actualiseren met de laatste informatie en voorzien van de meest recente foto's. Dit beheer kan volledig online: iedere medewerker kan vanaf de eigen PC op het werk, of vanuit huis, met een webbrowser (liefst vanaf Internet Explorer 5.0)aan de slag.

Voordelen op een rijtje.

- Altijd up-to-date 24 uur per dag, 7 dagen in de week
- Kosteloos in beheer en onderhoud

- Onafhankelijk van derden