Amsterdam, 16 maart 2000

NetPlus exploiteert website RecipeWeb

NetPlus heeft een exclusieve overeenkomst gesloten met Recipeweb, voor het exploiteren van de website https://www.recipeweb.com/. NetPlus exploiteert nu nog alleen de Nederlandse site, maar zal in de toekomst ook de exploitatie van de overige, internationale sites op zich nemen. Bezoekers vinden op de site van RecipeWeb een database vol recepten, waarin zeer specifiek gezocht kan worden. Verder biedt de site een dagmenu, een top-10, recepten en meer van chefkoks Paul Fagel en Joop Braakhekke, leuke links en een gratis nieuwsbrief.

RecipeWeb
RecipeWeb wil in 2002 de grootste culinaire website van de wereld zijn. Dit doel wordt veroverd door het ontwikkelen van een speciaal ontworpen culinaire database vol kwalitatief hoogstaande recepten en door overal ter wereld lokale websites aan te bieden. RecipeWeb blinkt uit door zijn simpele interface en de meest complete receptenservice ter wereld. De producten van RecipeWeb.com zijn gebaseerd op één centraal concept: elektronische distributie van recepten en daaraan gerelateerde content. RecipeWeb.com heeft inmiddels meerdere partnerships met vergelijkbare websites gesloten.
NetPlus
NetPlus is de snelst groeiende website-exploitant van Nederland. NetPlus opereert als intermediair tussen adverteerders en site owners: enerzijds helpt NetPlus haar klanten doelgericht te adverteren op internet, anderzijds maakt NetPlus websites winstgevend als exploitant. Dankzij haar uitgebreide netwerk kan NetPlus adverteerders de mogelijkheid bieden om alle aspecten van internet advertising volledig te benutten. Om breedte en diepgang te bieden heeft NetPlus een aantal goed doordachte websites bijeen gebracht. Een compleet overzicht staat op de website van NetPlus, https://www.netplus.nl/.

Zoekwoorden:

Deel: ' NetPlus exploiteert website RecipeWeb '