Rabobank Nederland

Nettowinst Airspray met NLG 5,7 miljoen meer dan verdubbeld Beursmedia/Betten, 17/3/1999

Airspray heeft in 1998 een nettowinst behaald van NLG 5,7 miljoen, vergeleken met NLG 2,4 miljoen een jaar eerder. Dit heeft het bedrijf woensdag bekendgemaakt. De winst per aandeel steeg NLG 0,52 naar NLG
1,18. De omzet steeg van NLG 14,6 miljoen in 1997 tot NLG 27,4 miljoen in 1998, een stijging van 88%. Het bedrijfsresultaat kwam uit op NLG
7,0 miljoen, vergeleken met NLG 2,0 miljoen in 1997.

Airspray verwacht dat de nettowinst in 1999 een 'forse' groei zal laten zien. Volgens de Schaal van Mock duidt dit op een stijging van
45% of meer. 'De vooruitzichten voor de producten van Airspray zijn goed. In de eerste twee maanden van 1999 heeft Airspray twee grote multinationals als afnemers erbij gekregen, die de Finger Pump Foamer naar verwachting in de loop van 1999 zullen introduceren. Daarnaast zal ook de verwachte afzet naar de bestaande afnemers in 1999 verder groeien. Tegen deze achtergrond, en onvoorziene omstandigheden voorbehouden, verwacht Airspray dat de nettowinst in 1999 een forse groei zal laten zien', aldus Airspray.

Zoekwoorden:

Deel: ' Nettowinst Airspray meer dan verdubbeld '