Network Associates

Persbericht

TSP Licensing: de flexibele en kosteneffectieve manier voor de aankoop van toonaangevende oplossingen voor netwerkbeheer en -beveiliging

Amsterdam, januari 1999 -- Network Associates (Nasdaq: NETA) introduceert TSP Licensing (Total Solution Program), een formule die staat voor een flexibele en modulaire prijsstructuur, waarmee de aankoop van de NAI-oplossingen voor netwerkbeheer en -beveiliging aanzienlijk wordt vereenvoudigd.

De TSP formule, die wereldwijd wordt aangeboden, is erop gericht om de vakkennis en meerwaarde van resellers en distributiepartners optimaal te laten renderen. Via deze formule zullen ondernemingen licenties bij hun favoriete leverancier kunnen aankopen die qua type en omvang perfect op hun interne behoeften zijn afgestemd.

De kern van TSP Licensing wordt gevormd door een prijsstrategie die op twee pijlers berust: het toekennen van prijsreducties voor gebundelde licentieaankopen en het aanbieden van licentieabonnementen van één of twee jaar, waarin de ondersteuning standaard inbegrepen is. Klanten kunnen uiteraard ook licenties van onbegrensde duur aankopen die door Prime Support, NAIs jaarlijkse onderhoudsoptie, worden ondersteund.

De prijzen worden per node berekend. Dit stelt klanten in staat om het precieze aantal licenties te specificeren dat voor de omvang en de aard van hun onderneming vereist is.

De TSP Licensing formule verleent modulair toegang tot Net Tools, NAIs geïntegreerde productenpakket voor netwerkbeheer, netwerkbeveiliging en virusbestrijding. Net Tools is het meest complete pakket van netwerkinstrumenten dat momenteel op de markt beschikbaar is.

Net Tools is opgebouwd rond vier grote pakketaanbiedingen: [Dr Solomons] Total Virus Defense (inclusief McAfee en Dr Solomons Client, Server en Gateway antivirusoplossingen); Total Network Security (met krachtige 128-bits openbare/privé-sleutelcodering, Gauntlet Active Firewall en CyberCop Intrusion Protection Suite); Total Network Visibility (met de Sniffer instrumenten voor netwerkanalyse en foutendetectie); en Total Service Desk (met o.m. ZAC Network Management en de schaalbare service desk oplossingen van SupportMagic Help Desk).

TSP Licensing is een dubbel gelaagd licentieprogramma. Resellers kunnen bij hun favoriete distributeur blijven aankopen en tegelijkertijd gebruik maken van NAIs verkoopondersteuning en opleidingsfaciliteiten die over heel Europa worden aangeboden.

Network Associates, Inc., het resultaat van de fusie tussen McAfee Associates en Network General, heeft zijn hoofdvestiging in Santa Clara, Californië en is een toonaangevend leverancier van producten voor netwerkbeveiliging en -beheer voor bedrijven. De Net Tools Secure en Net Tools Manager van Network Associates zijn het neusje van de zalm inzake netwerkbeveiliging en -beheeroplossingen. Samen vormen Net Tools Secure en Net Tools Manager "Net Tools", dat deze geavanceerde oplossingen integreert tot een gebruiksvriendelijke beheeromgeving. Voor verdere informatie - http://www.nai.com

Voor meer informatie gelieve contact op te nemen met:

Suzanne van Donge
Network Associates
International BV
Tel.:+31 (020) 586 62.15
Suzanne_van_donge@nai.com
Benita Dreesen
Creative Strategies NV
Tel. +32 (02) 267 41 60
benita@creative-strategies.be

© 1999, Network Associates, Inc. and its affiliated Companies. All Rights Reserved.

Deel: ' Network Associates introduceert TSP Licensing '