NETWORK FLIGHT RECORDER

Network Flight Recorder samenwerking Echelon BV

Network Flight Recorder Gaat Samenwerken Met Echelon BV

Echelon zal NFR software aanpassen aan de behoeften van de klanten

Washington (V.S.) en Enschede (Nederland), 13 januari (TTNN) . Network Flight Recorder (Bloomberg Ticker: 9022Z EQUITY) - een bedrijf dat een leidende positie bekleedt op het gebied van technologie voor inbraakdetectie en netwerkbewaking - maakte vandaag bekend dat het Echelon bv heeft aangeduid als 'certified reseller'.

~NFR en Echelon zullen een uitstekend team vormen,~ zei Marcus J. Ranum, voorzitter en algemeen directeur van NFR Met de technische deskundigheid van Echelon en onze superieure forensische, netwerk- en inbraakdetectietechnologie, vormen we onklopbare combinatie.

~ÈHet bouwen van netwerken heeft wel iets van het bouwen van bakstenen muren. Hoewel de marketing hype je wil doen geloven dat het niet moeilijker is dan stenen stapelen, is het de mortel die telt. In netwerken zijn het de tools - de hulpprogramma's - die de rol van mortel spelen. Hulpprogramma.s die precies kunnen worden afgestemd op de behoeften voor een specifiek netwerk. De NFR software is het meest veelzijdige netwerk-hulpprogramma dat we in de loop van het voorbije jaar te zien hebben gekregen n, en we zijn dus erg blij dat we nu worden geassocieerd met de Network Flight Recorder. NFR zal ons helpen betere netwerken te bouwen en zal onze klanten helpen de beveiliging en de stabiliteit van hun netwerken op de lange termijn te verzekeren,~ zei Kees Hendrikse, algemeen directeur van Echelon bv.

Sinds de oprichting van Echelon is een van de belangrijkste factoren in de groei en het succes van de onderneming het vermogen om met de klanten te kunnen samenwerken aan het bereiken van de doelstellingen die de klant zich heeft gesteld. Echelon levert de oplossingen, deelt en levert de knowhow, en helpt de mensen de technologie te begrijpen. Met NFR zetten ze dit model voort. Naargelang van de bij de klant aanwezige kennis en ervaring, zal Echelon NFR systemen aanbieden op de manier die het best bij de klant past: software, basisondersteuning en opleiding, tot en met een kant-en-klare oplossing met de hardware en voortdurende supervisie inbegrepen.

Over Network Flight Recorder (NFR)

Network Flight Recorder heeft kantoren over de hele Verenigde Staten en ~resellers~, wederverkopers, over de hele wereld. De onderneming is een toonaangevend ontwikkelaar van hulpmiddelen voor inbraakdetectie, netwerktrafiek en netwerkanalyse. De flexibiliteit van de NFR software biedt doeltreffende detectiemogelijkheden voor lokaal en gedistribueerde misbruiken. Deze oplossingen zijn zowel geschikt voor kleine, middelgrote als grote netwerkomgevingen. De erg aanpasbare technologie wordt op meer dan 1500 sites over de hele wereld toegepast - onder meer bij financiële instellingen, internet service providers, telecommunicatieondernemingen, nationale overheden, militaire installaties, inlichtingendiensten en bij een aantal firma's van de Fortune 500 lijst. Nieuws en bedrijfsinformatie over NFR is te vinden op The Bloomberg onder ticker symbool 9022Z EQUITY en op het World Wide Web op https://www.nfr.net.

Over Echelon bv

Echelon bv levert netwerkdiensten gaande van advies tot implementatie en ondersteuning. Het doel is de klanten te helpen bij het bouwen van stabiele, flexibele en veilige netwerken, door de levering van technologie, oplossingen en kennis. De onderneming is deskundig op het gebied van lokale netwerken (LAN's), wijde lokale netwerken (WAN's) en aansluiting op het Internet. Echelon bv werd in 1986 opgericht. Bezoek Echelon bv op het World Wide Web op URL https://www.echelon.nl.

Network Flight Recorder is een geregistreerd handelsmerk, en ~NFR~ en
het gestreepte NFR logo zijn handelsmerken van Network Flight Recorder, Inc. Andere producten, diensten en namen van bedrijven die in dit bericht worden vermeld, zijn mogelijk handelsmerken van hun respectieve eigenaars.

UNS

Contactpersonen: Barnaby Page van Network Flight Recorder, tel.: +1 202 662-1400, of via E-mail: barnaby.page@nfr.net; of Mej. G. de Vries van Echelon bv, tel.: +31 53-48 36 585, of via E-mail: gwen@echelon.nl.

14 jan 99 10:55

Deel: ' Network Flight Recorder gaat samenwerken met Echelon BV '