IBM Nederland

IBM informatie in Nederland

Services

Network Stations naast minibar

Het Loews Miami Beach Hotel, een nieuw hotel in Miami, gaat in alle kamers en in een vergadercentrum Internet-toegang aanbieden. Het hotel huurt hiertoeIBM Network Stations, een thin client zonder harde schijf, diskettestations of anderevirusgevoelige onderdelen. De kosten: 9,50 dollar extra per dag per kamer.

Het hotel kan met de IBM Network Stations het beheer van de Internetsystemen volledig centraliseren. Dat opent de mogelijkheid om elk Network Station eendagelijkse elektronische schoonmaakbeurt te geven, zoals ook de hotelkamerzelf na een verblijf wordt gereinigd. De privacy in de webactiviteiten van gasten isdaarmee gewaarborgd.

Overigens biedt het Loews Miami Beach Hotel ook een Internetaansluiting voor notebooks. In de kamers zijn T1-connectoren gemonteerd, waarop het notebook eenvoudig is aan te sluiten. Ook deze service kost slechts 9,50 dollar per dag enbiedt een Internetverbinding die circa 45 keer sneller is dan een modemaansluiting (1,5 megabit/sec). Na het aansluiten van notebook of Network Station ziet de gebruiker een startpagina met informatie over het weer, evenementen, restaurants en lokale bezienswaardigheden.

Deel: ' Network Stations naast minibar in Miami Beach Hotel '