Niet de manager, maar de klant centraal


Platte organisatiestructuur voor verhoogde customer intimacy

Utrecht, 20161010 -- Per direct vaart HR adviesbureau Cubiks Nederland een nieuwe koers, waarmee het de nadruk legt op een intensievere samenwerking met haar klanten. Martijn Bakker neemt het roer over van voormalig Country Manager Jouko van Aggelen. Zijn eerste beslissing is het rigoureus aanpassen van de organisatiestructuur van Cubiks Nederland, geïnspireerd door onder andere het succesverhaal van Buurtzorg Nederland.

De benoeming van Bakker als nieuwe Country Manager volgt op de promotie van Van Aggelen tot Head of People Analytics, een nieuw opgerichte afdeling binnen de organisatie. Bakker was tot op heden werkzaam als Manager Assessment & Development bij Cubiks Nederland.

De koerswijziging betekent dat de voormalige managers bij Cubiks Nederland voortaan weer de focus kunnen gaan leggen op de inhoudelijke relaties met klanten. Daarnaast zal ieder van hen als coach fungeren voor de overige medewerkers en hen richting de klant gaan faciliteren op één van de gebieden Portfolio, People en Profile.


Deel: ' Niet de manager, maar de klant centraal bij Cubiks Nederland '




Lees ook