KNWV

KNWV - Persberichten

ALGEMEEN - KNWV Watersport Magazine

_________________________________________________________________

Het Koninklijk Nederlands Watersport Verbond (KNWV) begint het nieuwe millennium met een nieuw blad. Het voormalige huisorgaan van het KNWV, Watersport, wordt opgevolgd door het 'KNWV Watersport Magazine'. Een watersportmagazine voor 105.000 actieve watersportende leden met informatie over varen en alles wat daarmee samenhangt. Dit alles onder auspicien van het KNWV.

Om het blad uit te geven is het KNWV met een nieuwe uitgeverij, Axioma uit Baarn, in zee gegaan. De redactie van het blad is vernieuwd en aangesterkt, het blad heeft een moderne opmaak gekregen en zal in februari, voordat de HISWA tentoonstelling begint, voor het eerst uitkomen. Alle leden van het KNWV krijgen als vanouds het blad kosteloos toegestuurd. Het blad zal voor de leden van het KNWV een extra aanvulling zijn op de dienstverlening die het KNWV al biedt. Wedstrijdsport, opleidingen en belangenbehartiging van en voor de watersporters, zijn vaste thema's die in het blad herkenbaar zullen terugkomen. Ook de motorbootvaarder krijgt een aparte plaats in het blad. Daarnaast en dat is nieuw, zal het blad ook informatie bieden over activiteiten die niet rechtstreeks met het KNWV maar wel met de watersport in het algemeen samenhangen. De artikelen gaan niet alleen over activiteiten op het water maar ook over al die activiteiten die daarnaast plaats vinden. Hierbij valt te denken aan het restaureren van een (klassieke) boot of een interview met de eigenaresse van de bar in een jachthaven. Daarnaast biedt het blad extra informatie over producten, aanbiedingen en reisverhalen voor de lezer. Het wordt een blad voor en door de actieve watersporter. Acht maal per jaar komt het blad uit en wordt gratis verstuurd naar de leden van het KNWV en wordt tevens aangeboden in de losse verkoop in kiosk en boekhandel.

Met de komst van dit nieuwe watersport magazine voor de watersporter in Nederland, heeft het KNWV opnieuw een manier gevonden om nog meer voor de watersporter te kunnen betekenen.

Laat meer artikelen zien over: KNWV Algemeen
_________________________________________________________________