Nieuw Catresort biedt ook kat perfecte vakantie

DEN HOUT, 20100601 -- Voor iedereen die niet wil dat zijn kat gedurende de vakantie opgesloten zit in een kooitje, biedt Catresort.nl drie nieuwe oplossingen. In `Catlodge' krijgt de poes een huisje met een buitenren. In `Kattenland' komt de kat in een buitenren met veel verschillende schuilplekken en bij `Poezendorp' verblijft de poes in een huiskameromgeving. Zo is er voor elk type kat een passend onderkomen.

Catresort.nl is een initiatief van Dierenpension Teraalst in Den Hout dat wordt gerund door Reinier Schot. "Niet elke kat is hetzelfde. Er zijn katten die liever binnen zitten, maar er zijn ook katten die graag buiten ravotten", vertelt Schot. "Sommige katten zijn heel sociaal en vinden het leuk om in een grotere groep te zitten, andere katten hebben meer behoefte aan privacy. Onze klanten willen niet alleen zelf een leuke vakantie, ze willen ook zeker weten dat hun kat een aangename tijd heeft. Door deze drie concepten is er altijd een passende oplossing beschikbaar."

Altijd zichtbaar
Wie zijn kat onderbrengt bij Catresort Ter Aalst, mag zelf mee om zijn huisdier te plaatsen. "Bij veel pensions geef je je kat af bij de balie, maar zie je niet waar hij terecht komt", stelt Schot. "Wij willen maximaal transparant zijn. Daarom mag je mee om je kat een plekje te geven. Daarnaast bieden wij via webcams de mogelijkheid om dag en nacht te kijken hoe het met je huisdier gaat."
Vanzelfsprekend wordt de kat ook na plaatsing door Dierenpension Teraalst goed in de gaten gehouden. "Als een kat toch niet op zijn plek zit in de gekozen oplossing, dan plaatsen we hem in een ander onderkomen. Het welzijn van de kat staat altijd voorop."

Bewuste consument
De ontwikkeling van Catlodge, Kattenland en Poezendorp sluit nauw aan bij de behoefte van bewuste consumenten. "Onze klanten willen geen mooie beloftes, maar tastbare bewijzen", licht Schot toe. Daarom heeft Dierenpension Teraalst ervoor gekozen om de spotlight op het proces te zetten. De klant kan letterlijk overal mee kijken.

Over Dierenpension Teraalst
Dierenwelzijn staat centraal bij Dierenpension Teraalst in Den Hout. Innovatie neemt ook een belangrijke plaats in. Daarom plaatste het bedrijf drie jaar geleden webcams in zijn dierenverblijven, waardoor baasjes ook vanaf hun vakantieadres het wel en wee van hun huisdier kunnen observeren.

Deel: ' Nieuw Catresort biedt ook kat perfecte vakantie '