31-08-1999

Nieuw E-Commerce project: www.Registreren.nl

Cor-E-Business tracht met een nieuw project de Internet branche doorzichtiger te maken met www.Registreren.nl Naast het aanbieden van de gebruikelijke diensten als; domeinregistratie en webhosting, bieden ze ook de mogelijkheid om uw eigen domeinnaam te verkopen in de "DomeinShop", kunnen ze u assisteren bij de promotie van uw website, en beschikken ze over de mogelijkheid om uw website te vertalen.

Om de hevige concurrentie tegen te gaan, wil Cor-E-Business naast groothandelsprijzen, ook andere services gaan verlenen. In oktober zal er een unieke actie plaatsvinden, waarbij zij GRATIS domeinnamen zullen gaan weggeven. Deze "derde level" domeinen kunnen voor het woord inkopen.nl en verkopen.nl geplaatst worden. Denk aan bijvoorbeeld: boeken.inkopen.nl, hardware.verkopen.nl. Als een bedrijf interesse heeft in een bepaalde domein, kunnen ze deze gratis gebruiken, mits zij een abonnement afsluiten bij www.Registreren.nl

Cor-E-Business kan u ook begeleiden bij het ontwikkelen van een website. Een winkel eraan koppelen behoort ook tot de mogelijkheden en kunt u tevens gebruik maken van de gratis domeinnamen.

Indien u meer informatie wilt hebben, kunt u een e-mail sturen naar:

Cornelis Parlevliet
Info@registreren.nl