Gemeente Haarlemmermeer

* Persberichten

* 23 april 1999

... Burgemeester opent informatiecentrum Raadhuis

Op 26 april jl. opende burgemeester Van Houwelingen het gemeentelijk informatiecentrum in de centrale hal van het Raadhuis in Hoofddorp. In dit centrum kunnen bezoekers informatie vinden over verschillende gemeentelijke projecten en ontwikkelingen. Op werkdagen tussen 10.00 en 16.00 uur geven publieksvoorlichters informatie over diverse onderwerpen. Het gemeentebestuur wil met het informatiecentrum, in combinatie met de nieuwe gemeentekrant, de manier waarop de gemeente haar inwoners informeert verbeteren.

In het informatiecentrum zijn steeds wisselende, actuele onderwerpen te zien. De komende acht maanden is in ieder geval informatie beschikbaar over de Haarlemmermeerse woningbouwlokaties en bijbehorende infrastructuur. Tevens presenteert de gemeente in het centrum het project Hoofddorp-centrum 2000. Aan de hand van foto's, maquettes en situatie-schetsen worden deze activiteiten toegelicht. Bovendien kunnen bezoekers in de huiskamer van het centrum via foto's kennis maken met de raadsleden, de wethouders en de burgemeester. Er is informatie over de historie van de polder en de gemeente en er draait een doorlopende diapresentatie met herkenbare beelden uit de gemeente.
Openingstijden
Het informatiecentrum is geopend op werkdagen van 10.00 tot 16.00 uur. Publieksvoorlichters geven informatie over de tentoongestelde onderwerpen, maar ook over andere gemeentelijke activiteiten, projecten en ontwikkelingen. De voorlichters zijn tijdens de openingstijden van het centrum ook per telefoon bereikbaar onder nummer 023-5676933.

Aan deze tekst kunt u geen rechten ontlenen

Deel: ' Nieuw informatiecentrum Raadhuis Haarlemmermeer '