Nederlandse Cystic Fibrosis Stichting

Nieuw kinderboek: Mijn zusje heeft Cystic Fibrosis

04-02-2003
Onlangs is weer een speciaal voor kinderen geschreven boek verschenen met als titel "Mijn zusje heeft Cystic Fibrosis?". Het boek gaat over het jongetje Bob wiens zusje Cystic Fibrosis heeft.

In het boek legt Bob uit hoe zijn zusje aan Cystic Fibrosis komt en wat zij daardoor allemaal meemaakt. Zo moet zijn moeder haar altijd helpen met sprayen en moet ze regelmatig naar het ziekenhuis. Het boek is specifiek bedoeld voor kinderen tot ongeveer 12 jaar en is op speelse wijze voorzien van kleurige illustraties.

"Mijn zusje heeft Cystic Fibrosis" is een boek in een serie kinderboeken van drie. Eerder verschenen al de boeken "Wat is Cystic Fibrosis?" en "Wat doe ik aan Cystic Fibrosis?"

Bestellen
Alle boeken zijn uitgaven van de NCFS en te bestellen via het on line formulier of bij het bureau van de NCFS. Kijk voor meer informatie en enkele voorbeeld-illustraties onder Publicaties | Boeken

© NCFS, Dr. A. Schweitzerweg 3, 3744 MG Baarn telefoon 035 - 64 79 257, fax 035 - 64 79 489, e-mail info@ncfs.nl

Zoekwoorden:

Deel: ' Nieuw kinderboek Mijn zusje heeft Cystic Fibrosis '