Provincie Zuid-Holland

14-09-1999

Nieuw onderzoek Ter Aar

Gedeputeerde Staten van Zuid-Holland en Burgemeester en Wethouders van Ter Aar hebben vandaag in Den Haag van gedachten gewisseld over de bestuurlijke ontwikkelingen in Ter Aar. Ook hebben zij gesproken over de intensivering van de samenwerking tussen de gemeenten binnen het Rijnstreekberaad.

Burgemeester en wethouders van Ter Aar vinden dat zij met de gemeente in het verbeteringsproces, dat begin dit jaar gestart is, op de goede weg zijn. Om na te gaan of er echt sprake is van een substantiële verbetering hebben zij voorgesteld de organisatieadviseurs Van Naem en Partners een nieuw onderzoek te laten uitvoeren; vorig jaar had dit bureau voor GS een onderzoek verricht naar de bestuurlijke situatie in Ter Aar. GS vinden dit een goede suggestie en zij hebben aangeboden dit vervolgonderzoek te ondersteunen en gezamenlijk te laten uitvoeren. Het onderzoek zal nog dit jaar worden uitgevoerd.

Deel: ' Nieuw onderzoek Ter Aar '