18-10-1999:

Bemiddeling voor top-professionals Randstad Holding komt met nieuw product: Yacht

Randstad Holding kondigt de oprichting van een nieuw bedrijf aan onder de naam Yacht. Het concept van Yacht zal zich bewegen tussen detachering en consulting in: Yacht is dé plek waar top-professionals werk kunnen vinden, en de perfecte balans kunnen maken tussen werk en leven.

Deze vorm van dienstverlening zal worden gekenmerkt door professionele ontwikkeling van medewerkers. De elementen kennismanagement, internationale ontwikkeling, competence management en Human Resource gereedschappen zullen een dominante rol spelen.

Yacht zal zich richten op veelgevraagde HBO-ers en academici zoals ICT'ers, ingenieurs, juristen en accountants.

In Yacht wordt een aantal bestaande werkmaatschappijen opgenomen: Randstad Interim Kader, Randstad Automatiseringsdiensten, Randstad Polytechniek. Ook de Belgische bedrijven Polydesign, Interdesign en Randstad Inter Engineering gaan werken onder de naam Yacht.

Yacht wordt een internationaal bedrijf, dat zijn activiteiten start in Nederland, Belgie, Engeland en Duitsland. Tot het eerste kwartaal van 2000 zal de tijd gebruikt worden om eigen medewerkers en klanten bekend te maken met het concept, vanaf 1 februari 2000 zal Yacht operationeel zijn.

Diemen, 18 october 1999 Randstad Holding nv

Randstad Holding nv is een internationale, zakelijke dienstverlener met werkmaatschappijen in West-Europa en Noord-Amerika. Essentieel bij alle diensten is het beschikbaar stellen van arbeid en deskundigheid aan organisaties die daardoor flexibeler kunnen opereren. De Randstad Groep behoort tot de grootste uitzendondernemingen in de wereld en is met de uitzendactiviteiten marktleider in de Benelux, Duitsland en het zuidoosten van de Verenigde Staten. Het aandeel Randstad Holding nv is genoteerd op de AEX-Effectenbeurs en maakt deel uit van de Amsterdam Midkap-index waar het voor 10,2% in meeweegt. Per 17 februari 1998 zijn opties Randstad Holding nv op de AEX-Optiebeurs in notering genomen.

Deel: ' Nieuw peoduct Randstad Holding voor top-professionals Yacht '