INNOVAM

Nieuw promotiepakket voor de mobiliteitsbranche

25 maart 1999

Cd-Rom 'Power Unlimited' voor jongeren

Mobiliteitsbranche test jeugd op geschiktheid voor branche met cd-rom

Interesse voor techniek neemt af. En dat is jammer. Want techniek is niet moeilijk, maar juist spannend en de spil waar onze wereld tegenwoordig om draait.

Om leerlingen en ouders daarvan te overtuigen heeft het opleidings- en kenniscentrum voor de mobiliteitsbranche, de Innovam Groep, een cd-rom ontwikkeld. Speciaal voor leerlingen die nog twijfelen over hun keuze voor opleiding en beroep, ligt nu een gratis cd-rom klaar. Door de test te doen kom je er achter waar je goed in bent: techniek of verkoop. En voor welke sector van de branche je het meest geschikt bent. Is dat voor auto's, trucks of tweewielers, of kan je beter aan de slag voor tankstations, autoverhuur of motorenrevisie.

De cd-rom is een onderdeel van een pakket waarin diverse folders en een video zitten. De folder Power Unlimited voor de leerling vertelt alle ins en outs over de verschillende sectoren van de mobiliteitsbranche. Daarin vinden ze informatie over wat de mobiliteitsbranche voor hun toekomst kan betekenen. En dat is veel! Omdat ouders een grote rol spelen in het opleidings- en beroepskeuzeproces is voor hen een speciale versie ontwikkeld. Waar in het land je welke opleiding kan volgen, is te vinden in de Toekomstplanner. De video is een middel voor docenten en decanen in hun voorlichting bij beroepspraktijkvormingslessen en -projecten.

Het pakket is aan te vragen bij de Klantenservice van de Innovam Groep, telefoon (030) 608 77 22.

Zoekwoorden:

Deel: ' Nieuw promotiepakket voor mobiliteitsbranche '