Nieuw: ‘Street View voor binnen’

UTRECHT, 20120619 -- Google introduceert Bedrijfsfoto’s. Een nieuwe toepassing die bedrijven online tot leven brengt door middel van interactieve ‘Street View’ maar dan voor binnen. Klanten ervaren het bedrijf alsof ze er zelf rondlopen. Zo ontstaat een sterke betrokkenheid bij het bedrijf. Deze betrokkenheid is de basis van de beslissing om ergens wel of niet naar toe te gaan of tot een andere vervolgactie over te gaan.

Active-Vision levert Trusted Photographers voor Google Bedrijfsfoto’sGoogle Bedrijfsfoto’s gebruikt dezelfde techniek als Google Street View. Deze tool vertoont (panoramisch) vrijwel alle straten van het land. Met Google Bedrijfsfoto’s kunnen bedrijven zich op vergelijkbare wijze presenteren. Bezoekers maken gebruik van een interactieve panoramatour met 360 graden panorama's. Ze lopen op virtuele wijze rond door het bedrijf, bepalen zelf hun route en bepalen ook zelf waar ze naar willen kijken. Hierin ligt een belangrijke meerwaarde ten opzichte van foto’s of film: de bezoeker is ‘in control’ en bepaalt zelf waarnaar hij zich beweegt en waarnaar hij kijkt. Vanuit deze interactie ontstaat een sterk gevoel van betrokkenheid bij het onderwerp.

Koppeling

Grote kracht van Google Bedrijfsfoto’s is de koppeling met andere producten zoals Google Zoeken, Maps en Google+, waar de virtuele tour ook wordt weergegeven. Deelname aan Google Bedrijfsfoto’s leidt tot een opvallender aanwezigheid van het bedrijf in de zoekresultaten van deze meest gebruikte zoekmachine. Uiteraard kunnen de panoramatour en foto’s ook worden geïntegreerd in uw eigen website en social media.

Omdat gebruik wordt gemaakt van speciale technieken werkt Google uitsluitend samen met zogeheten Trusted Photographers. Alleen deze gecertificeerde en door Google opgeleide fotografen mogen de beelden maken. De gecertificeerde fotografen creëren de virtuele tour aan de hand van door hen geselecteerde panoramapunten. Deze opnames worden daarna in de verwerkingsprocessen van Google omgezet in een 360° panoramatour.

Kijk voor een Trusted Photographer op www.active-vision.nl

Of bel: +31683947404