Nieuwe 3Com Megahertz CompactFlash Card:
flitsend snelle LAN-connectiviteit voor Windows CE-gebruikers

Maarssen / Brussel, 27 september 1999 - 3Com introduceert de 3Com Megahertz 10 Mbps LAN CF+ Card en biedt daarmee de groeiende gemeenschap zakelijke gebruikers van handheld Windows CE-PC's razendsnelle LAN-connectiviteit. De nieuwe CF+ Card is een adapter ter grootte van een luciferdoosje en biedt gebruikers van handheld PC's rechtstreekse toegang tot Internet en applicaties op het bedrijfsnetwerk, waarmee de trage en gecompliceerde seriële verbindingen voorgoed tot het verleden behoren.

"Veel mobiele professionals maken weliswaar dankbaar gebruik van de eenvoud en flexibiliteit van handheld PC's, maar stuiten op beperkingen wanneer ze met een Windows CE-systeem toegang zoeken tot hun e-mail of het Internet," verklaarde Sylvio Jelovcich, marketingdirecteur van 3Com's Business Connectivity Group. "De 3Com Megahertz 10 Mbps LAN CF+ Card neemt deze hindernissen weg door eenvoudige en betrouwbare netwerkconnectiviteit te bieden op snelheden die veel hoger liggen dan bij conventionele methoden het geval is."

3Com's CF+ oplossing is speciaal ontwikkeld voor Windows CE-systemen en maakt gebruik van unieke energiebesparende technieken om de batterij van handheld PC's te ontzien. Zo verbruikt de 3Com CF+ Card maximaal slechts 31 milliampère. De gebruiker kan extra vermogen besparen door simpelweg de kabelaansluiting los te maken of door de kaart uit te schakelen met de bijgeleverde software.

Prijs en beschikbaarheid
De 3Com Megahertz 10 Mbps LAN CF+ Card (modelnummer 3C1) komt in oktober beschikbaar voor een adviesprijs van fl. 210,00 / Bfr. 3840,. excl. BTW. Kijk voor meer informatie op www.3com.com/mobile.

Over 3Com
Invulling gevend aan de belofte "3Com - More connected" biedt 3Com bijna 300 miljoen gebruikers netwerktoegang tot een rijke verscheidenheid aan informatiebronnen, op basis van meer producten en technologieën dan enige andere netwerkleverancier. 3Com's innovatieve oplossingen geven antwoord op de netwerkbehoeften van een brede groep gebruikers, van consument en eenmansbedrijf tot multinational, en van telecomaanbieder tot network service provider. 3Com onderhoudt websites op www.3com.nl en www.3com.be.

Deel: ' Nieuwe 3Com Megahertz CompactFlash Card '