Nieuwe aanwinst voor Arron Group

APELDOORN, ZWOLLE, LELYSTAD, 20091222 -- Na een succesvolle invulling van de regio Nijmegen - Venlo met Roger Verberkt als franchisenemer heeft Arron Group een enthousiaste aanwinst gevonden voor de regio Apeldoorn - Zwolle - Lelystad in Ren Duchatteau.

Als franchisegever exploiteert Arron Group gratis consumptieautomaten met een uitgebreid food en non-food assortiment op basis van het full service concept Arron Vending. Speciaal voor scholen biedt Arron Fresh het concept van schoolcatering waarin sterk de nadruk wordt gelegd op gezonde voeding. Arron Koffie is de derde loot binnen Arron Group met als taak het bedrijfsleven van een goede kop koffie te voorzien met een scala aan smaakmogelijkheden. Deze driedeling heeft in de loop der jaren bewezen een succesformule te zijn.

Ren Duchatteau gaat zich inzetten om scholen, bedrijven en instellingen in de regio Apeldoorn - Zwolle - Lelystad te voorzien van een smakelijke lunch, snack, frisdrank of een warme kop koffie, thee of soep. Hij is ruim 20 jaar in het onderwijs actief geweest, zijn laatste functie is geweest als Locatie Directeur Primair Onderwijs. Bij Arron Group heeft Ren de mogelijkheden gevonden om zijn vleugels uit te slaan want Arron Group biedt meer dan consumptie- en koffieautomaten. Vooral de verantwoorde producten waar Arron Group mee werkt en de vakkennis vanuit het management van de franchisegever geeft Ren het vertrouwen om deze uitdaging aan te gaan.

Op dit moment is er nog een aantal rayons vacant. Tot de komst van een energieke franchisenemer worden deze rayons door het hoofdkantoor gexploiteerd. Bovendien heeft het hoofdkantoor een eigen "pilot-rayon" waarin de nieuwste ontwikkelingen en inzichten op hun bruikbaarheid worden getest.

Deel: ' Nieuwe aanwinst voor Arron Group '