Gemeente Den Helder

Datum : 14 januari 1999

Onderwerp :

Nieuwe afvalkalender komt eraan

Alle huishoudens in Den Helder die hun afval aanbieden in rolemmers krijgen deze maand een nieuwe afvalkalender. Deze kalender loopt van februari 1999 tot februari 2000. De kalender wordt samen met een begeleidende brief, een controle-sticker en antwoordkaart bezorgd in een enveloppe.

Dit jaar krijgen de rolemmerbezitters alleen voor de grijze rolemmer een sticker.

Deze sticker hoort vanaf 1 februari a.s. op uw grijze rolemmer te zitten. Huishoudens die in het bezit zijn van twee grijze rolemmers, kunnen een extra sticker aanvragen. Daarvoor moet u het antwoordkaartje invullen. De Milieudienst heeft afgezien van stickers voor de groene rolemmers. Uit de gegevens van 1998 blijkt het aantal illegale groene rolemmers namelijk zeer minimaal te zijn.

Heeft u op 1 februari nog geen afvalkalender ontvangen en bent u wel een rolemmergebruiker, dan kunt u contact opnemen met de afdeling Klantenservice van de Milieudienst, telefoon 671 601, geopend op werkdagen van 08.00 tot 12.30 uur en van 13.30 tot 16.00 uur.