Nieuwe Algemeen Directeur bij Xerox (Nederland) B.V.

Amstelveen, 11 januari 1999
Op 6 januari 1999 is de heer P.B. Herman (51) benoemd tot Algemeen Directeur Xerox (Nederland) B.V. De heer Herman werkt sinds 1992 bij Xerox in diverse senior management functies op het gebied van sales, marketing en service. Daarvoor was hij werkzaam bij Unisys in Nederland en de Verenigde Staten.

De heer Herman volgt de heer F.P. de Jonge (48) op die is benoemd tot General Manager Central & Eastern Entity van Xerox Limited. In die functie is hij verantwoordelijk voor de Xerox-activiteiten in Oostenrijk, Zwitserland en het merendeel van de Oost-Europese landen.

The Document Company Xerox
The Document Company Xerox is wereldwijd marktleider in producten, systemen, services en supplies voor document processing en document management. Naast toonaangevende copiers, printers - zowel zwart/wit als (steun)kleur - en multifunctionele apparatuur biedt Xerox een breed pakket document outsourcing diensten, op het gebied van documentproductie, documentbeheer, workflow, netwerken en ondersteuning. Als technologisch solutions provider voor de kantoor-, productie- en service-omgeving is Xerox actief in meer dan 130 landen. Xerox realiseerde in 1997 met haar kernactiviteit document processing wereldwijd (exclusief Japan) een omzet van US $ 18,2 miljard. Bij de Nederlandse vestigingen van Xerox in Amstelveen (hoofdkantoor), Zeist (marketingorganisatie) en Venray (productie, recycling en Europees logistiek centrum) zijn in totaal meer dan 3.600 mensen werkzaam.

Deel: ' Nieuwe Algemeen Directeur bij Xerox (Nederland) B.V. '