Nieuwe benoemingen bij BMC Software

Nieuwegein, 3 januari 2000 - BMC Software maakt een aantal nieuwe benoemingen binnen haar organisatie bekend. Jos van der Koogh (29) is benoemd tot Business Development Manager. In zijn functie is hij verantwoordelijk voor het opzetten, hernieuwen en onderhouden van optimale relaties met Big 5-partners (PriceWaterhouse Coopers, Andersen Consultancy, Ernst & Young, Deloitte & Touche, KPMG). Hiervoor werkte hij bij Compaq als product manager.

Jan Tielemans (37) is aangesteld als Software Consultant. Hiervoor was hij werkzaam bij Platinum Technology als Senior DB2 Technical Consultant. Jan Tielemans is in zijn functie verantwoordelijk voor de OS/390 oplossingen, waarbij hij samen met de sales- en marketingafdeling werkt aan de positionering van deze oplossingen bij de klanten van BMC Software.

Michiel Tiller (25) is aangesteld als Technical Support Analyst. Hiervoor werkte hij bij Getronics als Programmeur en Analyst. In zijn nieuwe functie bij BMC houdt hij zich bezig met klantensupport bij vragen die betrekking hebben op MainView- en InControl producten.

Sharon Montsanto (29) is benoemd tot Communications Coordinator. Zij richt zich in haar functie op de interne en externe communicatie van BMC Software Nederland, met name op het gebied van public relations. Hiervoor werkte zij als PR Adviseur bij Communicatie Adviesbureau Schoep & Van der Toorn in Amsterdam en Influx PR in Apeldoorn.

BMC Software
BMC Software is wereldwijd toonaangevend leverancier van beheeroplossingen waarmee de beschikbaarheid, de performance en het herstelvermogen van bedrijfskritische applicaties kunnen worden gewaarborgd. Dankzij deze Application Service Assurance zijn applicaties die voor bedrijven en hun klanten cruciaal zijn, gegarandeerd 24 uur per dag beschikbaar. Vooraanstaande internationale bedrijven stellen al meer dan 18 jaar vertrouwen in BMC Software. BMC Software is een Forbes 500-onderneming en maakt deel uit van de S&P 500. De omzet over boekjaar 1999 bedroeg ruim $1,3 miljard. BMC Software is gevestigd in Houston, Texas en is actief in meer dan 50 landen. De Nederlandse verkooporganisatie is gevestigd in Nieuwegein. Additionele informatie over BMC Software kunt u ook vinden op de BMC Software home page op: http://www.bmc.com

Meer informatie via:
BMC Software B.V.