Ingezonden persbericht

Nieuwe benoemingen bij BMC Software

Nieuwegein - 6 juni 2002 - Op 3 juni zijn er bij BMC Software, toonaangevend aanbieder van enterprise systeembeheer, twee nieuwe medewerkers van start gegaan.

Ronald Hobma (31) zal zich binnen het Large Accounts team als account manager richten op Atos Origin, Interpay en Fortis. Ronald is afkomstig van Wellance, waar hij de afgelopen twee jaar werkzaam was als sales manager. Daarvoor was hij account manager bij SAS Institute. In het Growth Accounts segment is Serge van Schie (30) aangesteld als sales representative. Hiervoor was Serge werkzaam bij Compuware, achtereenvolgens als sales support consultant, manager van de support organisatie en sinds ruim een jaar account manager.

BMC Software
BMC Software is de leider op het gebied van enterprise systeembeheer. De onderneming helpt klanten pro-actief bij het verbeteren van de service, het verlagen van kosten en het realiseren van toegevoegde waarde op basis van haar Assuring Business Availability®-concept. BMC Software is opgericht in 1980, heeft wereldwijd vestigingen, is één van de S&P 500-bedrijven en realiseerde in boekjaar 2002 een omzet van ongeveer $1,3 miljard. Bezoek voor meer informatie de website van BMC Software: www.bmc.com.

Voor redactionele informatie:
BMC Software b.v.