Bezoekersaantal overtreft verwachtingen
Nieuwe beurs Buitenshuis '99: groot succes

Rotterdam, 21 maart 1999 - Organisator van de beurs, RTB Beurzen, kan tevreden terug kijken op de afgelopen dagen. In vier dagen bezochten
35.857 bezoekers de nieuwe beurs. Hal 2, 3 en 4 van Ahoy' Rotterdam was de pleisterplaats voor alle geïnteresseerden met belangstelling voor de tuin en het buitenleven

De nieuwe beurs blijkt een doorslaand succes. De enorme publieke belangstelling hing onder andere samen het uitgebreide assortiment dat de beurs te bieden had. Het grote aantal exposanten gaf de bezoeker de kans zich volledig te laten voorlichten op allerlei gebied. Uniek is de opzet, die zowel eigenaren van grote tuinen als bezitters van een klein lapje grond of balkon aanspreekt. De speciale sfeer van deze beurs werd versterkt door geuren en geluiden van buiten.

Buitenshuis 2000
Nu al heeft de organisator het besluit genomen om ook volgend jaar de beurs te organiseren in dezelfde periode van het jaar. Met het succes van deze editie, verwacht organisator, de beurs verder te ontwikkelen tot het belangrijkste oriëntatiepunt voor de consument in Nederland.

Internet
Bezoekers kunnen nog een aantal dagen nagenieten van de beurzen op de internetsite door bijvoorbeeld informatie te verzamelen over de producten van de exposanten die hun interesse opwekten. De site is te openen op https://www.rtb.nl/buiten

Organisatie
Buitenshuis '99 is georganiseerd door RTB Beurzen. Naast deze beurs is RTB Beurzen ook verantwoordelijk voor Binnenhuis (gehouden van 26 februari tot en met 7 maart).Ook Visma, de grootste hengelsportbeurs van Europa is bekend bij talrijke hengelaars (van woensdag 25 tot en met zondag 28 maart a.s.). In het najaar treft u in Ahoy' Rotterdam de beurzen Femina, Sfeer & Interieur, SkiHapp en Cupido aan. Daarnaast organiseert RTB Beurzen ook de vakbeurzen View en Hout. Dit bericht is op verzoek van RTB Beurzen verzonden door Van Dantzig & Lichtenveldt B.V., Harderwijkweg 11, 2803 PW Gouda. Contactpersoon is C. Oosters-Denil tel. 0182-570233, fax: 0182-539666 of per e-mail oosters@vdl.org
Voor nadere informatie over deze of andere beurzen kunt u zich wenden tot
de heer A. Veldhuijsen van RTB Beurzen, telnr. 010- 242 53 10.

Deel: ' Nieuwe beurs Buitenshuis '99 groot succes '