Keywords:

1999-09-02

Modern en voordelig winkelen bij de nieuwe C1000 in Leeuward

Opening op donderdag 9 september a.s.

De bewoners van de Leeuwarden zullen maar wat blij zijn met de komst van de nieuwe C1000 aan de P. Sipmawei 9. De opening is gepland op donderdag 9 september om 8.00 uur. Deze nieuwe C1000, voorheen Spar Voordeelmarkt, wordt geleid door ondernemer H. Mensinga: Het wordt een moderne supermarkt, die efficiënt winkelen combineert met maximale kwaliteit, ruime keus, persoonlijke service en veel voordeel. De wensen van de consument anno 2000 zijn in deze winkel terug te vinden. Ik noem er een paar: aangename winkelsfeer, ruimte, frisse kleuren, gemakkelijk toegankelijke schappen, smaakvolle presentaties en ruime keus. De winkel is ingericht om op een snelle en aangename manier boodschappen te kunnen doen. Dat is mede mogelijk gemaakt door een forse uitbreiding van het pand met 224 m2.
Klanten van de nieuwe C1000 kunnen meteen meesparen voor een gratis levensmiddelenpakket t.w.v. f 50,-. De actie Pakkettenstorm start op donderdag 9 september en duurt tot en met zaterdag 13 november 1999. Tijdens deze weken krijgt de klant bij elke f 25,- aan boodschappen één gratis Stormzegel uitgereikt. Met 35 Stormzegels op de gratis verkrijgbare spaarkaart kan de klant dit pakket afhalen bij C1000. De omschakeling van Spar Voordeelmarkt naar C1000 vergt de nodige aanpassingen. Daarom is de winkel gesloten van donderdag 2 tot en met woensdag 8 september. Voor belangstellenden is er een gezellig open huis op woensdagavond van 19.30 tot 21.30 uur.

Compleet, voordelig en goed
Alles in de nieuwe C1000 is als het ware opgebouwd rond de wensen van de consument. Het resultaat: een supermarkt die niet alleen uiterst voordelig is, maar tegelijk veel kwaliteit en service biedt. De presentaties zijn smaakvol en overzichtelijk en zorgen voor een sfeer die de consument vandaag de dag wil: ambachtelijk, gezellig en tegelijk efficiënt.
De nieuwe C1000 heeft smaakvolle afdelingen voor verse producten als groenten en fruit, vlees, vleeswaren, kip en kipproducten, brood, zuivel en diepvries. Op veel versafdelingen is een efficiënte bedieningsvariant ingevoerd met behoud van de kwaliteit die men gewend is. De consument kan hier zelf direct zijn of haar keus bepalen en hoeft dus niet te wachten.
Opvallend in kwaliteit en gemak is ook C1000 A la minute, een zorgvuldig samengesteld assortiment koelverse
kant-en-klaar-maaltijden, soepen en snacks, ze zijn snel klaar te maken in oven of magnetron. Naast de talloze merkartikelen is ook het eigen merk C1000 Selectie volop aanwezig. Alle producten onder deze naam zijn van uitzonderlijk hoge kwaliteit voor een verrassend lage prijs. Ze zijn door en door getest in consumentenpanels. Nieuw is ook de C1000-Kiosk voor o.a. bloemen, snoepgoed, lotto- en totoformulieren, batterijen, tabaksartikelen en verzorgingsartikelen. Voorts zijn er een stomerij-service en een fotoservice en men kan er faxen, telefoneren en kopiëren. Publiekstrekker wordt ongetwijfeld de nieuwe Voordeelstraat; een gangpad midden in de winkel, waar C1000 alle aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar heeft gebracht. Nieuw is ook de goed voorziene Voordeelslijterij, met een ruime keus in alcoholische dranken, van de bekende merkartikelen maar ook van Schuytevaer, het eigen merk van C1000. Ook hier geldt de ijzeren regel van C1000: veel kwaliteit voor weinig geld.
De openingstijden zijn ruim: maandag tot en met woensdag van 8.00 tot 20.00 uur; donderdag en vrijdag van 8.00 tot 21.00; zaterdag van 8.00 tot 18.00 uur. De C1000 Bezorgservice brengt boodschappen aan huis voor maar f 3,50 per adres.
Feestelijke openingsweek
De officiële opening op donderdag 9 september wordt verricht door (naam). Vrijdag rijdt er een speciale Big Food rond met tal van verrassingen. Op donderdag, vrijdag en zaterdag is er een grabbelton voor de kleintjes met leuke prijzen.

C1000 Mensinga
P. Sipmawei 9