Onderwerp: Plantijnhogeschool verwelkomt eerste 800 student op de nieuwe campus Meistraat

Auteur: ed johnson
E-mail: eddy.johnson@plantijn.provant.be
Bedrijf: Plantijnhogeschool
Adres: Meistraat 5
Plaats: 2000 Antwerpen

(persbericht)
Studenten-event op campus meistraat van de Plantijnhogeschool Maandag 13 maart
12u00 - 15u00

Nieuwe campus Plantijn-hogeschool ontvangt eerste 800 studenten

Nu maandag 13 maart is het D-day voor de nieuwe campus Meistraat van de Plantijnhogeschool. De eerste 800 studenten van Bedrijfsbeheer en Orthopedagogie nemen dan hun intrek in het nagelnieuwe gebouw. De verwachtingen zijn hoog gespannen maar de hogeschool is er klaar voor.
Enkele laatste hindernissen werden ondertussen genomen: de verhuizing van de inboedel tijdens de krokusvakantie verliep zeer vlot, de uitrusting van de auditoria is operationeel en de inrichting van ons paradepaardje, het emi (educatief multimediaal informatiecentrum) is volledig klaar.

Plantijn-event

Om de eerste dag op de nieuwe campus wat studentikoze luister bij te zetten, organiseert de hogeschool een introductie-event. Naast het formele gedeelte in de voormiddag, willen we de studenten op een wat speelse manier kennis laten maken met de mogelijkheden die het nieuwe gebouw hen biedt. De studenten worden tot 15u00 verwend met een bruisende mix van improvisatietoneel, tae-bo, rockmuziek, circus-straatanimatie, een creatieve workshop en natuurlijk het onvermijdelijke hapje en drankje.

Opendeur

Wie benieuwd is naar wat de Plantijnhogeschool te bieden heeft in zijn campus aan de Meistraat kan daar terecht tijdens de opendeurdag van 01 april. Bel voor meer info naar 03 221 0 700.

Deel: ' Nieuwe campus Plantijn-hogeschool ontvangt eerste studenten '