Nieuwe CEO Dutchtone

Jérôme Rémy draagt voorzitterschap over aan Jean-Marie Patillot

Den Haag, 7 februari 2000 - Jérôme Rémy, voorzitter van de Raad van Bestuur van Dutchtone zal per 1 maart aanstaande het voorzitterschap overdragen aan Jean-Marie Patillot. Jérôme Rémy heeft Dutchtone vanaf december 1997 opgebouwd tot een volwassen mobiele operator.

Jérôme Rémy:"De afgelopen twee jaar bleek Dutchtone de meest succesvolle nieuwe mobiele operator in Nederland. We zijn de eerste en enige van de nieuwe operators die (sinds eind oktober 1999) nationale dekking biedt met een eigen GSM 1800-netwerk. Ik waardeer het dat ik nooit iets in de media heb gelezen over klanten die ontevreden zijn over overbelasting van het netwerk, verkeerde rekeningen of afgebroken gesprekken. Dat heeft alles te maken met onze voortreffelijke netwerken en computersystemen. Mede als gevolg daarvan hadden we eind 1999 twee à driemaal zoveel klanten dan oorspronkelijk gepland. Ik heb met France Telecom afgesproken dat ik nu verdiend veel dichter bij mijn gezin de carrière-mogelijkheden kan benutten die France Telecom mij biedt."

Over zijn opvolging zegt Jérôme Rémy:"De uitdagingen voor mijn voorgestelde opvolger Jean-Marie Patillot van France Telecom zijn om marketing en customer service op een niet te verslaan niveau te brengen én uiteindelijk 1 miljoen klanten in december 2000.

Jean-Marie Patillot heeft een brede ervaring binnen de telecomindustrie. De laatste negen jaar bekleedde hij de functie van algemeen directeur van een tweetal grote regio's binnen France Telecom. Jean-Marie Patillot:"Ik verheug me zeer op de uitdagingen die de Dutchtone Groep biedt en bouw graag verder aan de Dutchtone Groep langs de lijnen zoals die door mijn voorganger zijn uitgezet."

Deel: ' Nieuwe CEO Dutchtone '