Marcella Woerdenbach nieuwe Channel Manager AXENT Technologies Benelux

Aartselaar/Houten, 26 januari 1999 – Onlangs is Marcella Woerdenbach in dienst getreden bij AXENT Technologies BV in Houten. Zij is als Channel Manager verantwoordelijk voor de implementatie van AXENT’s STAR Partner Programma in de Benelux.

Voordat Marcella Woerdenbach bij AXENT in dienst trad, was zij bij het marketing-, sales- en promotiebureau, MSP, verantwoordelijk voor de verkoop van leveranciersonafhankelijke ERP-implementatietools. Vóór die tijd heeft zij het distributienetwerk van Elektroson, leverancier van cd recording- en cd pre-mastering-software, opgezet in de regio’s Scandinavië, Oost-Europa, Griekenland en Turkije.

Woerdenbach begon haar carrière bij Tulip, waar zij het distributiekanaal in Tsjechië heeft opgezet.

AXENT STAR Partner Programma

AXENT Technologies introduceerde in oktober 1998 het AXENT STAR Partner Programma, een uitgebreid ondersteuningsprogramma voor haar resellers. Het programma bevat de nieuwste beveiligingssoftware en uitgebreide training en ondersteuning. Door de samenstelling van dit veelomvattende one-stop beveiligingspakket kunnen resellers voldoen aan de hoge eisen die de huidige markt stelt.

De voordelen van het STAR Partner Programma voor de reseller zijn de volgende.

* Een constante stroom gekwalificeerde leads naar aanleiding van beurzen, Web-enquêtes, direct-mail, seminars, advertenties, enz.
* Deelname aan geselecteerde field marketing-evenementen als beurzen, seminars e.d.
* Sales- en technologietraining.
* Kwartaalaanbiedingen en speciale prijzenacties.
* Toegang tot een exclusieve Web-site met de nieuwste productinformatie en afgestemde promotionele informatie.

AXENT Technologies, Inc.

AXENT Technologies richt zich met haar Security Strategy op het beschermen van bedrijfsinformatie. Met de beveiligingsoplossingen van AXENT Technologies stelt de gebruiker zijn/haar communicatie op een eenvoudige en efficiënte wijze veilig. AXENT’s producten zijn geschikt voor de beveiliging van de perimeter, de infrastructuur, het Internet en het extranet en bieden tevens oplossingen voor Security Administration. De product suite van AXENT biedt security assessment, intrusion detection, remote access security, single sign-on, Virtual Private Networks, Web-security en firewalls voor UNIX-, Windows-, NetWare- en midrange besturingssystemen in heterogene computing-omgevingen.

Het hoofdkantoor van het Amerikaanse AXENT Technologies staat in Rockville, Maryland. De beveiligingsleverancier is in de Benelux gevestigd in Aartselaar (België) en Houten (Nederland). Meer informatie over AXENT is te vinden op https://www.axent.com

Voor meer persinformatie

AXENT Technologies BV Lammers van Toorenburg PR