Nieuwe Directeur IBM Personal Systems Group Nederland

Amsterdam, 22 januari 1999 - IBM heeft Eugène de Groot benoemd tot Directeur Personal Systems Group, IBM Nederland. In deze functie is hij verantwoordelijk voor de marketing en sales van alle PC-producten. Met ingang van heden zal Eugène de Groot oud-directeur Elmer Gutteling opvolgen. Elmer Gutteling zal een internationale functie bekleden.

Eugène de Groot is al 10 jaar werkzaam binnen IBM, en was tot voor kort Directeur High-end Systems binnen IBM Nederland.

Voor een foto van Eugène de Groot kunt u contact opnemen met Madelon Coenen (020 - 4874000).

IBM Personal Systems Group

Als uitvinder van de Personal computer kent IBM een afzonderlijke PC-afdeling, de IBM Personal Systems Group. Deze organisatie richt zich exclusief op IBM PC?s en PC-gerelateerde producten. Tot het produktenpalet behoren desktop-PC?s, notebooks (ThinkPad), multimedia-computers (Aptiva), PC-servers (Netfinity) en grafische werkstations (IntelliStations). Voor al deze machines levert de IBM Personal Systems Group een scala aan opties. De strategie van de IBM Personal Systems Group stoelt op een uitstekende samenwerking met vele IBM Business Partners in heel Nederland. De verkoop van IBM PSG-produkten verloopt hoofdzakelijk via een groot dealernetwerk en via het Internet.

Internet-gebruikers kunnen ook voor nadere informatie over IBM en haar producten, diensten en technologie terecht op het World Wide Web. Het adres van IBM's home page is https://www.ibm.com. Het adres van de Nederlandse IBM PSG home page is: https://www.pc.ibm.com/nl. Tevens kunt u voor meer informatie telefonisch terecht bij het IBM PC Response Centre (020 ? 504 05 01).

Dit persbericht en andere informatie van en over IBM is electronisch beschikbaar op NEWSdesk, het online IT-nieuwsnetwerk. Deze dienst is bereikbaar op het Internet, WWW-adres: https://www.newsdesk.com.

Deel: ' Nieuwe Directeur IBM Personal Systems Group Nederland '