Keywords:

1999-01-22

Nieuwe eigenaar C1000 Hengelose Es

De C1000 in de Hengelose Es aan de Uitslagsweg te Hengelo heeft met ingang van maandag 25 januari een nieuwe eigenaar: de heer Carl Maurits. Voor veel klanten een bekende, want in de tijd van de heer Jansen was de heer Maurits hier een aantal jaren werkzaam als bedrijfsleider. Daarvoor exploiteerde hij als zelfstandig ondernemer een C1000-supermarkt in Harderwijk. Hij kan bogen op een jarenlange ervaring in diverse leidinggevende functies in de levensmiddelenbranche / Zodra hij hoorde, dat voor de supermarkt aan de Uitslagsweg gezocht werd naar een vakbekwame zelfstandig ondernemer, was het besluit snel genomen. Carl Maurits: "Het is een winkel die ik door en door ken. Bovendien ken ik de omgeving en deze supermarkt heeft alles om er een doorslaand succes van te maken. Met het enthousiaste team moet dat lukken. Zeker nu bekend is dat hier over twee jaar een compleet nieuwe, moderne C1000-supermarkt gebouwd gaat worden, hoefde ik niet lang na te denken." / De C1000 aan de Uitslagsweg is in verband met het doorvoeren van enkele verbeteringen, op maandag 25 januari de gehele dag gesloten. Daags daarna staan winkel en medewerkers weer klaar om u als vanouds te voorzien van prima producten en optimale service / Voor meer informatie kunt u bellen met: De heer Carl Maurits / C1000 Hengelose Es / Uitslagsweg 47 / 7556 LN Hengelo / telefoon 074 - 2910511

Deel: ' Nieuwe eigenaar C1000 Hengelose Es '